Обирати собі уряд має право лише той народ, який постійно знаходиться в курсі того, що відбувається.
Томас Джефферсон, видатний політичний діяч, дипломат і філософ епохи Просвітництва, один з авторів Декларації незалежності США, 3-й президент США в 1801-1809 роках

Логотип

16 квітня, 2018 - 13:39

Центральний парк культури і відпочинку імені Лесі Українки у Луцьку було закладено у повоєнні роки на місці колишнього болота. Дерева висаджували лучани під час численних толок, і на багато років парк став місцем, куди  приємно прийти. Але з часом без догляду затягло ряскою канали, які відводили зайву воду,  вони банально смерділи, дерева старіли, а парк наповнювався все новими торговими точками для шашликів, пива і чогось міцнішого.

Останнім часом  тут  зроблено чимало, хоча складається враження, що часто зміни здійснюються хаотично, без участі дизайнера. Проте є цікава алея ліхтарів, зроблених у вигляді  парасольок, і облаштували її, як повідомляли у міській  раді, благодійники, місцеві бізнесмени у подарунок Луцьку і лучанам.  А днями – ось таке повідомлення: «Кам’яний знак із логотипом ТМ «Забіяка» сьогодні розмістили на алеї ліхтарів у Центральному парку імені Лесі Українки. Бруківка на алеї була укладена за співфінансування підприємства «Забіяка». Варто зауважити, що цей знак унікальний, адже аналогів у місті Луцьку не існує. Завітайте у парк та також зробіть фото поряд із логотипом виробника найсмачніших ковбас».

Закономірно, що багато лучан сприйняли такий логотип як банальну рекламу. Чому така реклама не прийнятна? Вже тепер стало зрозуміло, що «благодійність меценатів» має свою ціну, тому хай не називається  благодійністю. Це була, виходить, інвестиція з розрахунком? Місто мусить мати місця рекреації, де можна було б з’єднатися з природою, побути на самоті або поспілкуватися з кимось у спокійній атмосфері. Це позбавить людей надмірної дратівливості, зніме стрес, дасть повноцінний відпочинок. Саме такі функції і виконував старий парк. Там можна було побачити людей літнього віку, молодих мам з діточками, поодиноких прохожих. Десь у затишку парку на лавочках сиділи студенти з книгами, десь на алеї художник з мольбертом, десь закохані пари... Парк був легенями міста і місцем, де жило багато птахів і диких тварин. А що зараз? Майже всю територію заполонили торгівельні точки, шашличні, кафе, кабаки. З кожного закладу гарчить якась музика, усе заліплено рекламою...  Вже якась пивничка влізла у канал, де минулого року гніздилися дикі качки.

Волиняни  через близькість кордону часто бувають у сусідній Польщі.  Польські міста і парки вражають архітектурною довершеністю, порядком, красою. Той самий Вроцлав, у якому побувала  торік, відбудували з руїн за старими  фотографіями, кресленнями... Але ніде нема  логотипів з рекламою благодійників.

Новини партнерів

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...
comments powered by HyperComments