Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Фокстрот  ініціював соціальний проєкт з підтримки тварин-безхатченків 

05 лютого, 17:58

У лютому 2021 року Фокстрот запустив соціальний проєкт «Пухнасті друзі в кожен дім» спільно з фондом Happy Paw у всеукраїнській кампанії  «Шукай свого в притулках». 

Наразі фахівці  благодійного фонду Happy Paw (опіка безпритульних тварин) заявляють про десятки тисяч безпритульних тварин, які перебувають на вулиці або в притулках України. Логічно, що відомий рітейлер, який має лисичку Фоксі у якості талісмана, підтримав кампанію “Шукай свого в притулках” низкою активностей та заснував власний соціальний проєкт «Пухнасті друзі в кожен дім», аби кожне звірятко знайшло собі дах над головою та люблячу родину.

Протягом 2021 року у доступних медіа-каналах будуть показані відеоролики з інформацією про тварин, які потребують адопції (прилаштування у родину) або опіки. Вже запущено інформаційну кампанію у Київському та Харківському метрополітенах. Візуальна реклама супроводжується QR-кодом. Власник смартфону може засканувати код та одразу перейти на сторінку фонду: погортати, почитати історію пухнастиків, дізнатися локацію притулку, у якому знаходиться та, що найбільш припала до серця. 

–  Зрозумійте, що у середині кожного хвостатого «пухнастика» міститься цілий океан любові. Вони щиро діляться своїм скарбом з людьми. Аби якомога більше людей дізналися про самотніх “хвостиків”, лисичка Фоксі із цілою командою однодумців доєдналися до діяльності фонду Happy Paw. Разом вони захистять інтереси безпритульних тварин та допоможуть знайти тваринам свою “людину”, аби зробити її щасливою,  –  підтвердила задум проєкту Наталія Ставраті, маркетинг-директор Фокстрот.

В зоні уваги ініціаторів пухнастики, які народилися й виросли на вулиці, які були викинуті господарями з дому, які залишилися самі внаслідок надзвичайної ситуації з їх господарем.

Одночасно з цим Фокстрот став подарунковим партнером “Всеукраїнського уроку доброти” та проєкту “Благодійники у дії”. Завдання заходів  –  активізувати цікавість школярів та дошкільників до справи допомоги тваринам-безхатченкам, а також сформувати відповідальність за хатнього улюбленця у дійсного чи майбутнього власника. Очікується, що заклади освіти  –  учасники проєкту  –  матимуть від Фокстрота подарунки. 

Пані Наталія Ставраті не тільки серед авторів концепції, а й сама долучається до благодійних проєктів. Директорка з маркетингу Фокстроту має двох котів і собаку. Один з котів  –  білосніжний, з чорним хвостом та плямами за вушками, красень кіт Іваша  – був взятий нею з притулку. Крім того, пані Наталія опікується собакою Вероною. Вона перераховує кошти на її харчування, а також регулярно приїздить у притулок з родиною, аби вигуляти. Одночасно з цим вона постійно поширює інформацію та світлини з собакою у себе в профілі у соцмережах, аби збільшити шанси Верони на прилаштування у власну, теплу домівку.  

 –  Хочемо, аби про наш проєкт дізналося якомога більше людей. Так швидше знайдуться ті, хто забере одиноку тварину у родину, додому. Вірю, що всі разом ми знайдемо люблячих господарів  для кожної безпритульної собаки чи кішки,  –  доповнила Наталія.

Фонд Happy Paw радіє з того, що знайшов такого потужного та зацікавленого партнера-однодумця.

 –  Дякуємо торговій мережі Фокстрот за допомогу нашим проєктам. Спільними зусиллями ми зможемо організувати прихисток, їжу та догляд за безпритульним тваринами. З людяністю та інформаційним потенціалом Фокстроту ми популяризуємо адопцію небайдужими громадянами. А люди, які з різних обставин не можуть забрати тварину додому, стануть спілкуватися з вихованцями притулків, вигулювати їх або опікуватися іншим чином,  –   підтвердила співпрацю з Фокстротом кураторка фонду Людмила Єнжеєвська.

Більше інформації про проект читайте  тут та на сторінці https://happypaw.ua/ua.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати