Природним правом є визволятися від гноблення і трудитися, аби повернути те, що несправедливістю та переважною силою було забрано.
Пилип Орлик, гетьман України (у вигнанні) у 1710–1742 роках

Підсилення онлайн, 9 нових та 20 модернізованих магазинів: плани Фокстрот у 2021 році

8 квітня, 2021 - 18:45

Про це розповів Олексій Зозуля, виконавчий директор компанії, анонсуючи старт чергового етапу з модернізації мережі та запуск нових об’єктів у провідних ТРЦ країни у 2021-2022 фінансовому році.

- Минулий рік був складним і, водночас, цікавим на виклики, оскільки ми шукали й знаходили нестандартні шляхи й рішення, навчилися працювати у мінливих умовах, жити у новій реальності. Усі усвідомили, що той бізнес сильніший, який має рівнозначно сильні позиції як у офлайні, так і в онлайні. Тому, зміцнившись у діджиталі, не перестаємо розвивати роздрібну мережу: цього року презентуємо нашим покупцям близько 20 оновлених та 9 нових магазинів Фокстрот у сучасному форматі, – зазначив Олексій Зозуля, CEO мережі Фокстрот.

На початку квітня ритейлер запустив новий об’єкт з фірмовим сервісним хабом.в Одесі  у ТРЦ Fontan Sky center (загальна площа магазину – 784 кв.м, торгівельна – 599 кв).
У столиці готуються до відкриття відкриття  Фокстрот у ТРЦ Blockbuster Mall  неподалік магазина IKEA. Загальна площа 960  кв.м, торгова – 777 кв.м. з розширеною вхідною зоною та фірмовим сервісним хабом.

Ще один Фокстрот відкриється у ТРЦ «РайON», що стане двадцять третім магазином мережі у Києві. Загальна площа – 905 кв.м, торгова – 747 кв.м.
Також нещодавно підписано договір оренди приміщення у ТРЦ Respublika Park.  Загальна площа нового магазину складе 1450 м2, очікувана дата відкриття – ІV квартал 2021 року.

Наприкінці березня оголошено про підписання договору оренди між мережею Фокстрот та компанією DCH Infrastructure & Real Estate – девелопера торгівельно-розважального центру Karavan Mall (ТРЦ «Караван») у Харкові. Відкриття повноформатного магазину електроніки загальною площею – 1411 кв.м  заплановане влітку 2021 року.

«Ми оптимізуємо простір магазинів, розширюємо асортимент, який, до речі не обмежується фізичною полицею (товар можна замовити онлайн на foxtrot.ua і забрати в магазині або отримати через службу доставки), додаємо новітні маркетингові інструменти, тісно співпрацюємо з партнерами, щоб у нинішніх умовах пандемії забезпечити клієнтам можливість значно скоротити час на вибір потрібного товару та безпечне здійснення покупки», – додав Олексій Зозуля.

Як повідомлялося раніше, у 2020 році приріст продажів мережі електроніки Фокстрот на ринку склав 20%, а частка онлайн-продажів подвоїлася. Також у 2 рази зросла частка послуги самовивозу інтернет-замовлень з будь-якого магазину мережі, а кількість лояльної аудиторії зросла з 9,5 до 11 млн покупців.

Фокстрот – одна з найбільших торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Станом на квітень 2021 року бренд є омніканальним (офлайн і онлайн торгівля): охоплює 163 магазини загальною торгівельною площею 153 тис. кв. м у 90 обласних і районних центрах України та інтернет-магазин FOXTROT.UA, трафік відвідування якого сягає 9,5 млн користувачів у місяць.

Бренд Фокстрот розвиває Група компаній «ФОКСТРОТ», співзасновники — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.

Читайте "День" в Facebook, Тwitter, дивіться на Youtube та підписуйтесь на канал сайту в Telegram!

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ