МІП уклало угоду на 4 млн грн про кампанію просування України за кордоном

За результатами електронного аукціону оголошено намір укласти угоду на 4 мільйони гривень між Міністерством інформаційної політики України та ТОВ «Магонова і партнери» на проведення комунікаційної кампанії та публічних заходів у Києві, Торонто, Нью-Йорку та Лондоні.
Така інформація міститься на порталі публічних закупівель Prozorro, повідомляє проект Радіо Свобода #Точно.
Загальна назва кампанії «Україна: Традиції. Зміни. Інновації».
Під час проведення кампанії заплановані чотири масштабні дійства в різних містах. У Києві – це урочистий захід для дипломатичного корпусу з нагоди Дня вишиванки (орієнтовна дата проведення або 13, або 14, або 15 травня). У Лондоні – це тематичний круглий стіл. У Нью-Йорку – панельна дискусія. Наостанок запланована організація медіа-мосту Торонто-Київ.
Проведення заходів включає в себе рекламно-інформаційні послуги, оренду презентабельних приміщень, охорону, хостес, фотосесії тощо.
Зазначимо, що 10 травня Кабінет Міністрів України схвалив бренд «Ukraine NOW», який був створений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики. Про це повідомили на офіційному сайті Міністерства інформаційної політики України. Бренд стане основою для позиціонування України в світі. Його логотип створено таким чином, щоб його було легко використовувати не тільки для презентацій та інформаційних продуктів, а й навіть як наліпки на будь-які речі – від туристичних сумок до автобусів та літаків.
Нагадаємо, рішення про затвердження єдиного бренду України було ухвалено 20 квітня 2018 року за підсумками 7-го засідання Міжвідомчої комісії з питань популяризації України у світі при Міністерстві інформаційної політики України.