Перейти до основного вмісту

МІП уклало угоду на 4 млн грн про кампанію просування України за кордоном

11 травня, 16:45
Фото: banda.agency

За результатами електронного аукціону оголошено намір укласти угоду на 4 мільйони гривень між Міністерством інформаційної політики України та ТОВ «Магонова і партнери» на проведення комунікаційної кампанії та публічних заходів у Києві, Торонто, Нью-Йорку та Лондоні.

Така інформація міститься на порталі публічних закупівель Prozorro, повідомляє проект Радіо Свобода  #Точно.

Загальна назва кампанії «Україна: Традиції. Зміни. Інновації».

Під час проведення кампанії заплановані чотири масштабні дійства в різних містах. У Києві – це урочистий захід для дипломатичного корпусу з нагоди Дня вишиванки (орієнтовна дата проведення або 13, або 14, або 15 травня). У Лондоні – це тематичний круглий стіл. У Нью-Йорку – панельна дискусія. Наостанок запланована організація медіа-мосту Торонто-Київ.

Проведення заходів включає в себе рекламно-інформаційні послуги, оренду презентабельних приміщень, охорону, хостес, фотосесії тощо.

Зазначимо, що 10 травня Кабінет Міністрів України схвалив бренд «Ukraine NOW», який був створений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики. Про це повідомили на офіційному сайті  Міністерства інформаційної політики України. Бренд стане основою для позиціонування України в світі. Його логотип створено таким чином, щоб його було легко використовувати не тільки для презентацій та інформаційних продуктів, а й навіть як наліпки на будь-які речі – від туристичних сумок до автобусів та літаків.

Нагадаємо,  рішення про затвердження єдиного бренду України було ухвалено 20 квітня 2018 року за підсумками 7-го засідання Міжвідомчої комісії з питань популяризації України у світі при Міністерстві інформаційної політики України.

 

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати