Краще в ріднім краї милім полягти кістьми, сконати, ніж в землі чужій, ворожій в славі й шані пробувати!
Микола Вороний, український письменник, перекладач, поет, режисер, актор

На сайтах держорганів впроваджують цифровий сервіс, який спростить отримання послуг для людей із порушеннями слуху

17 травня, 2021 - 17:30
Фото: оpen-school.uspishnemisto.com.ua

Інтернет-сайти всіх державних органів України оснастять спеціальним цифровим сервісом "Почуй мене", який спростить отримання послуг для людей із порушеннями слуху, заявила перша леді України Олена Зеленська.

Про це передає "Інтерфакс-Україна".

"Кожне міністерство, кожне відомство й кожна людина, яка поділяє філософію безбар’єрності, може починати з себе. Сервіс, який сьогодні представляли міністерства, свідчить саме про це. Він має спростити отримання необхідних державних послуг для нечуючих та слабочуючих людей", - наводить прес-служба президента слова Зеленської під час її участі у презентації цифрового сервісу для людей із порушеннями слуху.

Зазначається, що цифровий сервіс вже доступний на сайтах Міністерства соціальної політики, Міністерства охорони здоров'я та Національної поліції Києва.

"Уже реалізовані перші пілотні проекти, які створюють нові можливості для отримання інформації для людей з порушеннями слуху", - зазначається на сайті президента.

Згодом він з'явиться на інтернет-майданчиках інших органів державної, місцевої влади та сервісних служб.

За словами міністра соціальної політики Марини Лазебної, проект "Почуй мене" наочно продемонстрував, наскільки важлива для таких людей можливість комунікувати, бути почутими.

У березні 2021 р., як зазначається, Міністерство соціальної політики відкрило цілодобову гарячу лінію "1539" для осіб із інвалідністю, адаптовану до потреб людей із порушенням слуху. За два місяці було оброблено приблизно 400 звернень українців, які не чують або мають слабкий слух, із питань отримання субсидій від держави, оформлення пенсії, надання матеріальної та фінансової допомоги, оформлення грошової виплати при народженні дитини тощо.

Як зазначив заступник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко, МВС України підтримує Національну стратегію зі створення безбар’єного простору в Україні та впроваджує сучасні технології для людей із порушенням слуху.

Так, на офіційному сайті Головного управління Національної поліції Києва запущений пілотний проект, який передбачає можливість для нечуючих та слабочуючих киян звертатися до представників поліції.

На планшетах екіпажів поліції Києва було встановлено спеціальне ліцензійне програмне забезпечення, яке дає можливість людям із порушенням слуху спілкуватися зі співробітниками поліції при особистому контакті.

У сервісних центрах МВС Києва, Одеси, Львова, Дніпра, Харкова були встановлені планшети для зв'язку з перекладачами жестової мови.

З лютого 2021 р. послугою перекладачів жестової мови користуються громадяни у зонах митного контролю, а саме в аеропортах Борисполя, Жулян, в Одесі, Львові та Станиці Луганській.

Крім того, з 17 травня на сайті Міністерства охорони здоров'я України встановлено спеціальний віджет - значок "вушко". Отже, інформація, пов'язана з питаннями щодо пандемії COVID-19, а саме: дані про вакцинацію, лікування та профілактика захворювання, стає доступною для людей із порушенням слуху.

Презентація цифрового сервісу для людей із порушеннями слуху відбулася за участю міністра соціальної політики України Марини Лазебної, заступника міністра внутрішніх справ Антона Геращенка, першої заступниці міністра охорони здоров’я України Ірини Садов'як та секретаря ГО "Громадський рух "Соціальна єдність" Антона Гулідіна.

Читайте "День" в Facebook, Тwitter, дивіться на Youtube та підписуйтесь на канал сайту в Telegram!

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ