У Національному проєкті "Isolated" підбили підсумки піврічної роботи
Торік поява Isolated/Ізольованих була зумовлена часом, а назва свідчить сама за себе: у фокусі – самотні хворі люди похилого віку; сироти та сім’ї в складних життєвих обставинах, люди з інвалідністю.
Найперше креативна агенція МAKE SENSE, автор ініціативи, задумалася про допомогу по-сусідству. Так народився
ПРОЄКТ «ВІД СУСІДА ДО СУСІДА»
Це – допомога у рамках свого під’їзду. Допомога – у три кроки:
заходь на сайт .
завантаж та роздрукуй плакат;
вкажи, яку допомогу можеш надати, залиш мобільний і розмісти у під’їзді.
У передноворічно-різдвяний період плакат видозмінився - набув святкового оформлення, адже це - час для благодійності.
Співпраця із Міністерством охорони здоров’я України допомогла у поширенні плакатів країною. Так, МОЗ видало розпорядження порозвішувати їх у лікарнях та поліклініках усіх областей – із закликом до відвідувачів підтримати ініціативу. Всього їх було розміщено близько 5000.
Далі був
ПРОЄКТ «РІЗДВЯНА ONLINE-ЯРМАРКА» З VETERANO SERVICE
Veterano Service - платформа, де зібралося понад 200 власників ветеранських бізнесів. До речі, третина з них - з інвалідністю. Вони пропонують українцям делікатесні равлики, крафтові сири, прикраси, розкішні вироби зі шкіри, ексклюзивні іграшки, у тому числі й розвиваючі – для дітлахів, подарункові сертифікати на послуги.
Оnline-ярмарка, що триває до 20 січня включно, за посиланням.
У передноворічно-різдвяний час у співпраці із партнерами реалізовували кілька проєктів одночасно. Зокрема
ПРОЄКТ «ЗБЕРИ ДОБРИЙ ПОДАРУНОК» ІЗ БФ «ДОБРИЙ САМАРИТЯНИН»
БФ «Добрий Самаритянин» хоч має одеську «прописку», однак відомий далеко за межами південного регіону. ООН відзначило його досвід в наданні допомоги переселенцям з Донбасу та Криму як найкращий в Україні. Крім того, «ДС» отримав від Грантового офісу Google визнання як один із найактивніший в нашій країні і, як результат, одержав віртуальні кошти для популяризації своєї діяльності. Разом з ним були зібрані іменні подарунки до Різдва для понад тисячі сиріт Одещини.
До певної міри, проєкт виконував роль агрегатора, який системно розвиває у людях культуру уваги та транслює, що чужі проблеми – не чужі! Так, народилася
СПІВПРАЦЯ ІЗ БФ «КАРІТАС-КИЇВ»
БФ «Карітас-Київ» є частиною світової спільноти Сaritas, яка понад 120 років працює у близько 200 країнах світу; має офіційні представництва в ООН та Раді Європи. В Україні - з 1992-го. Надає допомогу людям, які перебувають у складних життєвих обставинах. «Карітас-Київ» відзначений багатьма нагородами, зокрема, Національним рейтингом благодійників України, що проводиться у партнерстві з Новым временем та Ernst & Young.
СПІВПРАЦЯ З ІНСТИТУТОМ КОГНІТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ, А САМЕ ЙОГО НАУКОВИМ КЕРІВНИКОМ, РАДНИКОМ МІНІСТРА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я СПАРТАКОМ СУББОТОЮ. У спеціальному інтерв’ю Укрінформу йдеться про особливості поведінки ізольованих людей, поради щодо того, як поводитися з ними.
«Головна ідея та ціль Isolated – зробити українців постійно уважними один до одного, починаючи з людей, що знаходяться у вимушеній ізоляції, говорить Кирило ТЕРЕЩЕНКО, власник креативної агенції MAKE SENSE. – І показати новий сенс благодійності: увага та допомога дає людині відчуття єдності, яке допомагає долати нас будь-які життєві обставини».
Настя ХАМАР