Прапор має силу тоді, коли його несуть.
Євген Сверстюк, український літературний критик, есеїст, поет, мислитель, філософ, політв'язень радянського режиму

Facebook змінить правила публікації політичної реклами

19 лютого, 2018 - 12:00
Фото Reuters

Фейсбук збирається змінити правила публікацій політичної реклами, повідомляє Голос Америки з посиланням на заяву одного з керівників корпорації. Охочі розмістити політичну рекламу чи агітацію за кандидата у США, повинні будуть вказати американську адресу проживання чи реєстрації, на яку Фейсбук вишле звичайною поштою лист з паролем.

Про свої плани Фейсбук оголосили після того, як напередодні команда спецпрокурора Мюллера оприлюднила обвинувальний лист проти 13 осіб та 3 компаній Росії, яких звинувачують у кримінальній та шпигунській змові втрутитись у президентські вибори в США шляхом підтримки кандидата Трампа та очорнення його опонента Клінтон.

Приймаючи рішення про зміну правил політичної реклами соціальна мережа хоче упевнитися, що особи, які хочуть це зробити, живуть у США. Нагадаємо, за законами США, іноземцям заборонено брати участь, давати гроші чи агітувати на виборах місцевого, штатного чи федерального рівнів.

Новини партнерів

Loading...