Наша Батьківщина благає допомоги красномовства, бо так багато її преславних подвигів поминається глибокою мовчанкою.
Феофан Прокопович, український богослов, письменник, поет, математик, філософ, перекладач, публіцист, науковець

Група компаній Фокстрот підтримала студентські еко-ініціативи

19 квітня, 2019 - 17:25
Фото надано організаторами

Студенти Інституту журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка спільно з групою компаній Фокстрот провели еко-акцію в незвичайному форматі вечірки. Одним з головних «гостей» заходу став анімаційний персонаж мережі магазинів Фокстрот.

15 квітня відбулася вже друга в поточному навчальному році вечірка про екологічні правила життя, організована активістами студентського еколого-волонтерського руху «Зелений інститут журналістики» КНУ ім. Тараса Шевченка.

Головним партнером традиційно виступила Група компаній Фокстрот, яка протягом 10 років розвиває власний соціальний проект «Зелений офіс» і 9 років підтримує студентів-активістів «Зеленого інституту».

На еко-вечірці 2.0 учасники обговорювали актуальні еко-теми, провели заміри зібраної макулатури на кафедрах інституту і нагородили трійку найактивніших представників. А участь в акції героя Фокстера, брендованої ростової ляльки торгової мережі Фокстрот, який закликав до усвідомленого ставлення до природи, додало заходу ще більш креативного характеру.

– Позиціонуючи себе як соціально відповідальна компанія, Фокстрот приділяє особливу увагу екологічній складовій бізнесу,  – зазначив СЕО торгової мережі Фокстрот В’ячеслав Поврозник. – Свідоме використання природних ресурсів, популяризація екокультури серед співробітників і покупців, просування еко-товарів і девайсів, які допомагають бути здоровими й активними – важливі компоненти ідеології бренду. І нам дуже приємно, що до популяризації і вирішення таких питань активно долучаються студенти. Це дуже надихає на підтримку існуючих ініціатив і реалізацію нових проектів.

Генеральний директор ГК Фокстрот Геннадій Виходцев вірить у перспективу формату еко-освіти серед студентів:

 – Дякуємо студентам і викладачам Інституту журналістики за створення власного формату заходу з метою підвищення екокультури в суспільстві. Наше партнерство прикрашає не тільки наші бренди, але й закликає до зменшення впливу діяльності людини на навколишнє середовище.

Зібрані за підсумками акції кошти «Зеленого інституту» студенти і партнери планують передати дітям з реабілітаційного центру «Ковчег» і ВГБФ «Батьківська турбота».

Читайте "День" в Facebook, Тwitter, дивіться на Youtube та підписуйтесь на канал сайту в Telegram!

 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ