...Всі були готові на жертви, знали, що не сьогодні-завтра їх знищать, але їх турбувало передовсім: чи знатиме світ про це, чи світ щось скаже?.. І друга проблема — ще більш духовна: чи буде кому помолитися за всіх, хто загинув? Навіть сім десятиліть оп
Джеймс Мейс, видатний історик, політолог, дослідник голодомору в Україні, автор "Дня"

Учасниця АТО представила власний бренд одягу із символікою Волині

21 жовтня, 2020 - 22:55
Фото: armyinform.com.ua

Учасниця бойових дій з Волині Мая Москвич разом з активісткою Юлією Грищук представили власну справу – бренд одягу із символікою Волині під назвою BeyZot. Bey-Zot («Бей-Зот») – псевдо видатного українського графіка і активного діяча Української повстанської армії Ніла Хасевича, творча діяльність якого відбувалась на Волині та Рівненщині.

Про це повідомляє інформаційне агентство Міністерства оборони України АрміяInform.

«Сам він родом з Рівненської області і в нього є багато малюнків на тему УПА. Ми хочемо через принти більше розкрити цю тему. У нас, зокрема, вже є футболка з найвідомішим малюнком  – «Волинь у Боротьбі». А ще, окрім глибоких сенсів, BeyZot гарно і по-модному звучить», – розповідає Майя Москвич.

За словами засновників бренду, ще у 2016-му їхні земляки, які служили в районі АТО, просили передати їм футболки з волинською символікою. На жаль, на той час такої змоги не було. Так виникла ідея робити фірмові волинські футболки, які можна дарувати і які слугували б візитівкою волинянина.

 «Далі було малювання принтів, формування концепції, вибір назви бренду, постачальників, підрядників, друк, фотосесії. І от, нарешті, ми стартуємо. Окрім футболок, ближчим часом плануємо презентувати худі й світшоти. Тож BeyZot – це бренд одягу родом з Волині», - продовжила Майя Москвич.

Замовити товар можна в онлайн-режимі через сторінки у Facebook та Instagram.

 

Читайте "День" в Facebook, Тwitter, дивіться на Youtube та підписуйтесь на канал сайту в Telegram!

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ