Воля, визволення - от той конечний прапор, до якого тягнеться все, до якого прагнуть і вояки з мечами, і моралісти з заповітами, і поети з віршами.
Василь Липківський, український релігійний діяч, церковний реформатор, педагог, публіцист, письменник і перекладач, творець і перший митрополит Української Автокефальної Православної Церкви.

Сайти-дезінформатори заробляють на фейках до $235 млн щорічно

23 вересня, 2019 - 14:35
Фото з архіву "Дня"

Сайти, які поширюють дезінформацію, щорічно отримують 235 мільйонів доларів.

Про це повідомляє The Global Disinformation Index (GDI).

«Згідно з нашою базою даних про щонайменше 20 тисяч дезінформаційних сайтів, щорічно (сайтам-розповсюджувачам - ред.) виплачується чверть мільярда доларів (235 мільйонів доларів США)», - йдеться у доповіді.

Повідомляється, що фінансують їх рекламні агентства, які працюють на відомі бренди, такі як Audi, Honda, American Airlines, OfficeMax тощо.

Бренди не замислюються над тим, кому вони платять за інтернет-рекламу, а керівництво компаній-замовників в основному не поінформоване про те, на яких сайтах може з'явитися їх реклама. Відбувається це тому, що більша частина онлайн-реклами тепер розміщується «програмно». Щоразу, коли ми завантажуємо веб-сторінку, відбувається миттєвий аукціон, щоб продати рекламне місце за найвищою ціною.

Результати дослідження базуються на вибірці з більше ніж 1700 відомих дезінформаційних доменів.

За оцінками дослідників, технологічний гігант Google обслуговує 70% дезінформаційних сайтів, забезпечуючи 37% їх доходу. AppNexus обслуговує 8% майданчиків дезінформації і забезпечує 25% доходу. Серед інших великих гравців на ринку інтернет-послуг, пов'язаних з поширенням дезінформації, - Amazon, Criteo, OpenX, The Rubicon Project і The Trade Desk.

Читайте "День" в Facebook, Тwitter, дивіться на Youtube та підписуйтесь на канал сайту в Telegram!

Джерело: Укрінформ
 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ