Які ж несвоєчасні рішення можновладців. Коли вони за що-небудь, нарешті, зважуються взятися, життя вже пішло вперед, і вони знову залишаються перед розбитим коритом.
Павло Скоропадський, визначний український державний і політичний діяч, воєначальник, останній гетьман України

Нестандартний соціальний проєкт «Скажи «Ні!»

24 вересня, 2020 - 17:03

Чому неповнолітні  у зоні ризику споживання алкоголю.

Цьогоріч компанії Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Україна вкотре долучилися до Global Beer Responsible Day («Всесвітній день відповідального споживання пива», скор. «GBRD»). Результат співпраці – просвітницька кампанія, покликана знизити рівень безвідповідального споживання алкоголю в Україні. 

 Щорічно лідери пивоварної галузі фокусують увагу громадськості на проблемі споживання алкоголю неповнолітніми. В Україні ця проблема постає особливо гостро. Діти до 18 років – найбільш вразлива категорія, знайомство якої з алкоголем часто відбувається через соціальний примус, негативний приклад старшого покоління чи недбалість продавців.

Цьогорічний нестандартний соціальний проєкт від AB InBev Efes Україна  та Carlsberg Ukraine гучно заявляє: «Скажи “НІ!”». 

Коли неповнолітні друзі пропонують випити…
Коли родичі кажуть, що дитина вже виросла, тож нехай спробує…
Коли в магазині касир, не перевіряючи документи, продає дітям алкоголь… 

Ці та безліч інших знайомих ситуацій обіграли лідери пивоварної галузі в соціальному ролику із залученням відомої української співачки Аліни Паш. 

Соціальна кампанія в першу чергу звертається до дорослих, адже саме від їхньої активної позиції і особистого прикладу залежить здоров'я підростаючого покоління. 

Однак посил дійсний і для молоді. Достукатися до неї планують завдяки соцмережі TikTok, в якій запустили танцювальний флешмоб під стильний фановий трек Аліни Паш і власні хештеги #СкажиНI, #стопдо18, # GBRD. Долучитися до флешмобу може будь-хто. 

Головне завдання соціального проєкту – не вчити і не читати моралі, як нудний викладач, а легко і дотепно нагадати широкій аудиторії, що безвідповідальне споживання алкоголю неправильне і немодне . Цим кроком лідери пивоваріння продовжують п’ятирічну традицію GBRD в Україні.

 Нагадаємо, Всесвітній день відповідального споживання пива (Global Beer Responsible Day) – ініціатива найбільших пивоварних компаній. У цей день тисячі волонтерів та активістів в усьому світі популяризують у торгових точках культуру відповідального споживання пива. Пивовари України вирішили перейняти досвід колег і сфокусувалися на проблемі вживання алкоголю неповнолітніми, а саме на неприпустимості продажу алкоголю дітям. З 2015 року Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Україна розповідають продавцям та споживачам про важливість контролю продажу алкоголю неповнолітнім, правила перевірки документів та наслідки, пов’язані з порушенням законодавства.

Читайте "День" в Facebook, Тwitter, дивіться на Youtube та підписуйтесь на канал сайту в Telegram!

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ