Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

На KYIV MEDIA WEEK розкажуть про еволюцію дитячого контенту

26 липня, 16:09
Фото K7 Media

Найновіші та наймодніші кросплатформенні та мультиекранні дитячі шоу з усього світу – 19 вересня на KYIV MEDIA WEEK в спеціальній презентації та скринінгу від міжнародної медіаконсалтингової компанії K7 Media, інтелектуального партнера медіафоруму.

Кажуть, що писати для дітей треба так само, як і для дорослих, – тільки ще краще. Цей самий принцип можна і треба застосовувати й до виробництва дитячого контенту. Адже зараз юні глядачі не менш вимогливі, ніж їхні батьки. А ще сучасні діти – це завтрашні дорослі: майбутня платоспроможна аудиторія, лояльність якої можна починати формувати вже сьогодні. І це добре розуміють провідні світові виробники контенту.

«Кількість дитячого контенту зараз зростає експоненційно, вже не обмежуючись програмними сітками, пакетами телеканалів та іншим. Онлайн-платформи, в свою чергу, продовжують вкладати значні кошти в розробку власного дитячого продукту – Disney, наприклад, незабаром запустить найбільший стримінговий сервіс. Тому зараз особливо цікаво спостерігати за розвитком і змінами в індустрії шоу для дітей», – констатує Девід Чіарамелла (David Ciaramella), менеджер з комунікацій міжнародної медіаконсалтингової компанії K7 Media.

K7 Media – інтелектуальний партнер KYIV MEDIA WEEK 2018 – спеціалізується на аналітичних дослідженнях глобальних тенденцій в індустрії контенту для великих світових медіа-брендів. У 2015-му K7 Media запустила регулярний звіт K7 Little Report, де надає аналітику актуальних глобальних тенденцій в дитячому контенті, а наприкінці липня 2018 року компанія опублікує черговий Youth Insight Report.

На презентації та скринінгу в рамках KMW, ведучим яких стане Девід, компанія K7 Media поділиться результатами нещодавніх досліджень, продемонструє найкращі зразки нових дитячих шоу з усього світу, а також розповість про особливості онлайн-платформ і специфіку того, як вони впливають на споживання контенту юними глядачами.

Скринінг дитячого контенту від K7 Media відбудеться в третій день KYIV MEDIA WEEK (19 вересня) з 10:00 до 11:00.

KYIV MEDIA WEEK відбудеться 17-21 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (Київ, Україна). До 31 липня діє спеціальна ціна на реєстрацію.

За анонсами заходів KMW 2018 стежте на сайті та офіційній Facebook-сторінці медіафоруму.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати