Кожен народ пізнається за його богами та символами.
Лев Силенко, український мислитель, філософ, історик, письменник, номінант на Нобелівську премію

Російський канал RT оштрафували на 200 тисяч фунтів за необ'єктивність

26 липня, 2019 - 14:11
Фото з відкритих джерел

Британський медіарегулятора Ofcom оштрафував російський державний канал RT (колишній Russia Today) за необ'єктивність на 200 тисяч фунтів стерлінгів.

Про це повідомляється на сайті служби, передає Радіо Свобода.

Розслідування показало, що російський канал не зміг зберегти "належну неупередженість" в семи новинних сюжетах в період з 17 березня по 26 квітня 2018 року. Сюжети були в основному пов'язані з висвітленням подій в Солсбері, а також збройного конфлікту в Сирії.

Про претензії регулятора до російського каналу стало відомо в грудні 2018 року. Представники телеканалу тоді відзначили, що "розчаровані" рішенням. "Регулятор не приділив належної уваги правам як самого телеканалу RT, так і його глядачів", - цитувало РІА Новости заяву каналу. Канал оскаржив рішення в суді.

У квітні російський Роскомнадзор обіцяв застосувати санкції до британського суспільного каналу Бі-бі-сі, якщо RT буде покараний. У січні відомство звинуватило "Російську службу Бі-бі-сі" в "транслювання ідеологічних установок міжнародних терористичних організацій".

Читайте "День" в Facebook, Тwitter, дивіться на Youtube та підписуйтесь на канал сайту в Telegram!

 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ