«Чайний» «Маршрут №1» – уже в редакції!
Ніжна обкладинка, продуманість кожної сторінки, захоплююча структура та вишуканість формату – ми чекали випуск 52-го «Маршруту №1» під назвою «На чай» дуже сильно. Результат перевершив сподівання. Кожна сторінка естетична, пронизана емоціями, хочеться по швидше все прочитати.
Тонкощі церемоній чаювання, традиції й особливості національного характеру Британії та Японії від спеціалістів, «екскурсія» по японському віскі, гармонія реклами й ексклюзивного контенту – такий «симфонічний оркестр» цього номеру.
«Коли навколо нав’язливий деструктивний інформаційний фон, такий емоційно-інтелектуальний відпочинок, як «Маршрут №1», є особливо комфортним, - ділиться враженнями головний редактор «Дня» Лариса ІВШИНА. – Цікаво оцінити саму ідею: ще не зустрічала, щоб чай був так вписаний у культурний контекст, це ж запрошення в цілий світ! На сторінках глянцю ми старанно вписали світові бренди і наших українських майстрів, користуючись своїм уявленням про справжню естетику. Переконана, що одна з наших надзадач – у часи великого спрощення показувати і насолоджуватися прекрасними деталями, якими переповнена наша країна. Уміти вглядатися і піднести ці деталі, щоб для всіх було очевидно, що це потрібно цінувати, захищати і примножувати. Кожному, мабуть, захочеться запросити друга на чай і запропонувати спробувати церемонію в британському, японському, турецькому або іншому стилі. Ми пропонуємо набір інструментів, які прикрасять життя».
Марія ПРОКОПЕНКО, редактор відділу «Суспільство» зауважує: «Ніколи раніше не замислювалась, скільки речей пов’язано з чаєм. Десятки типів заварки і заварювання, вишуканий посуд, навіть тонкощі вибору води, чайний туризм. Цікаво дізнатися про «чайне шампанське» і японський віскі. До речі, усталена асоціація з чаєм – Японія, і про цю країну у новому «Маршруті №1» можна прочитати багато нового. Наприклад, про тонкощі каліграфії та філософію «вабі-сабі» - японського стилю сприйняття краси. Як завжди, неймовірна обкладинка Анни Гаврилюк – і сюжетно, і по кольорах. Легкі пудрові відтінки, лелеки – це так по-весняному! Вперше мене запрошує на чай журнал, і відмовитися складно».
«Культурно-комерційний симбіоз, – називає новий випуск глянцю редактор відділу кореспондентської мережі Ольга ХАРЧЕНКО. – Тут якнайкраще втілено задум Лариси Івшиної про змішування середовищ: «Маршрут №1» через посередництво невипадкових експертів і партнерів розповідає, як, у чому і коли готувати різноманітні чаї і якою атмосферою це має бути оповито. Власне, сам глянець створює настрій культурного і вишуканого чаювання. Крім того, він сам – унікальний естетичний продукт».
«Завжди цікаво було спробувати себе у «Маршруті №1», - розповіла журналіст «Дня» Анастасія РУДЕНКО. – Номер вийшов дуже симпатичним, по отриманню всі одразу схопили екземпляри і зачитувались цікавими, легкими та вишуканими матеріали, отримуючи задоволення від результату. Під час підготовки номеру працювали у режимі нон-стоп, постійного брейншторму й обміну ідеями. Важливо, що ми заряджені на відмінний результат і відчували відповідальність, працюючи з такою непростою і душевною темою».
«Новий «Маршрут №1» поєднав не просто стиль і легкість, він поєднав традиції та сучасність! – вважає редактор випуску Катерина МЕЛЬНИЧУК. – Перший номер цього року і відразу неймовірні матеріали з сомельє ресторану Whisky Corner, власником закладу «Візантіум», дизайнером Людмилою Кисленко та багато інших. Зроби перерву на чай! Та занурися у світ прекрасного з «Маршрутом №1».
«У мене море позитивних емоцій, - говорить Ольга ЗАХАРЧУК, менеджер з продажу реклами. – Це мій перший досвід роботи в новій команді, де кожен підтримає і допоможе. Довго пам’ятатиму відчуття піднесеності після здачі номера й емоції, коли побачила результат нашої роботи. Шалений темп роботи і розуміння того, що ти також причетна до цього, надихає на нові ідеї».
«Запорука нашого успіху – згуртована і віддана справі команда. За наповненням вийшло дуже цікаво, все на своїх місцях, у номеру є свої «родзинки», - переконана заступник головного редактора з питань розвитку Анна МАЗУРЕНКО. – Ми зводимо рекламодавців у буквальному сенсі цього слова, вони знайомляться між собою в режимі реального часу, і дуже приємно отримувати такий фідбек. Створення кола ділових партнерів є взаємовигідним результатом. Для своїх рекламодавців ми пропонуємо ексклюзивний продукт – яскравий журнал з авторською обкладинкою й унікальним контентом».
«Півгодинки пораділи? Рушаємо далі, креативна команда «Дня» не зупиняється і думає над наступною темою!», - підкреслює Лариса Івшина.
Свіжий «Маршрут №1» — неодмінний елемент вашого п’ятничного чаювання (саме цього дня лютневий номер вийде у світ). Тож заплануйте похід до найближчого кіоску преси або просто зараз замовляйте наш глянець у магазині на сайті «Дня» або за телефоном відділу реалізації: (044) 303 96 23!