Історія зобов’язує не лише її знати, але і творити її.
Андрій Коваль, український історик і громадський діяч

Стартував 42-й сезон Ukrainian Fashion Week

Визнані майстри та нові зірки індустрії доведуть: зимовий гардероб теж може бути яскравим та привабливим

Свої колекції  осінь-зима 2018-2019 протягом 6 днів (з 3 по 8 лютого) продемонструють 55 дизайнерів. Своїми пріоритетами організатори тижня моди визначили ефективну підтримку авторитету українських дизайнерів на міжнародному рівні та максимальну увагу до нового покоління «творців моди» та його надзвичайно переконливої творчості.

Високу планку колегам задала Лілія Пустовіт, чий показ традиційно є першим епізодом свята моди та краси. Нова колекція бренду Poustovit має назву «bio luminous». Її герой – людина, яка грається із природою легко та безтурботно, як дитина, апгрейдить своє тіло як девайс та впевнено прямує у майбутнє. Такі bio luminous, на думку дизайнерки, мають власне світло, що йде зсередини, живі, яскраві та неповторні у кожному дні. Пустовіт створила відповідний мерехтливий антураж, що нагадував водні глибини, та помістила в нього моделей. Матеріали та кольори для костюмів та суконь у колекції дуже різні: блискучі та гладкі тканини, кольори морської хвилі та літнього сонця на противагу чорному та білому. Довершували ансамбль принти з рослинними гілочками, як нагадування про те, що ми все одно є частиною природи. Естафету показів першого дня у Лілії Пустовіт прийняли бренди Elena BURENINA, GOLETS, Dastish Fantastish, GASANOVA, the COAT by Katya Silchenko, NADYA DZYAK, DOMANOF та FROLOV.

Окрім демонстрацій колекцій, кожен день UFW буде насичений спеціальними заходами та презентаціями. Продовжить свою роботу запущена у 2017 році платформа FashionTechUkraine, яка акумулює в собі інноваційні розробки, корисні для fashion-індустрії. Цього сезону оргкомітет також створив практичну платформу, де провідні фахівці української рітейл-індустрії розповідатимуть, як налагодити продажі свого бренду. Ця інформація точно стане в нагоді, адже на тиждень моди завітають стилісти та баєри та рітейлери брендів та платформ зі світовим іменем. Варто також відвідати шоурум нового формату в Мистецькому Арсеналі, простори партнерів тижня моди та презентації спеціальних проектів. Інтерактивний розклад доступний на сайті Ukrainian Fashion Week.

У «Дні» переконані: розум є головним елементом та невід’ємною частиною стилю, тому газета є інформаційним партнером Ukrainian Fashion Week. Не став винятком і цей сезон. Тож запрошуємо модників та модниць у Media Space почитати свіжі випуски газети та глянцю, а також книги, видані «Днем».

Дар’я ТРАПЕЗНІКОВА, «День». Фото Бориса КОРПУСЕНКА

«День» у Facebook, , Google+

Новини партнерів
comments powered by HyperComments