Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Новий магазин пропонує природність і доступність

03 листопада, 00:00

У перший день листопада в магазинному просторі Києва сталося відкриття: свій бутик презентувала торговельна марка «Marc O'Polo», один з найвідоміших брендів молодіжної моди в Європі.

Природність — одне з головних гасел фірми, позаяк усі її вироби випускають із натуральної сировини й на основі екологічно чистих технологій. Простота тканин і дизайну, висока якість визначили чорно-білий діапазон представлених моделей. На відміну від багатьох фешенебельних бутиків цей магазин цілком доступний і для естетствуючої молоді, і для нашого молодого середнього класу. Присутніх на відкритті потішило, що марка «Marc O'Polo» для українських покупців робить знижку на 20% від європейських цін. Зважаючи на віяння моди, але не нехтуючи традиціями, ця торговельна марка надає можливість вибрати практичний зручний стиль, який підкреслює унікальність людини, а не його іміджу.

№210 03.11.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати