Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Микола КНЯЖИЦЬКИЙ: "Гроші вимагають від журналіста обережності"

06 червня, 00:00

На цьому тижні на 50-му ТВ-каналі почали розкрутку нового проекту (під таємничою назвою СТБ) компанії ММЦ і "ПРО-ТБ" - відомі в народі як виробники, відповідно, опальних "Вікон" і шоуменських "Довгоносиків". Коктейль, погодьтеся, крутий. Звідси й перше запитання до президента ММЦ, відомого київського тележурналіста Миколи Княжицького.

- Ми звикли, що Міжнародний Медіа Центр - це передусім сильне інформаційне мовлення. І раптом - ідея розважального, молодіжного каналу. Як вона виникла?

- Ми справді були сильні своїми інформаційними програмами, і не збираємося відмовлятися від цього свого коника. Тим часом це комерційний проект - і ми зобов'язані на цьому каналі заробляти гроші, що дасть нам змогу бути незалежними. Тож ми вирішили об'єднати зусилля з тими, хто вміє добре робити саме розважальне ТБ.

- Проте донедавна компанія "ПРО-ТБ" співробітничала з "Інтером". Ви запропонували Віктору Приходьку більш вигідні умови?

- Я, гадаю, що просто ми більше один одному підійшли, тим паче, що знайомі та дружимо з Приходьком уже давно, й уже 92-го року мріяли разом займатися ТВ-бізнесом.

- А хто буде реальних господарем каналу?

- Ми розраховуємо на свої сили, сподіваємося на прибутковість проекту. Однак, певна річ, нам були потрібні гроші для розкрутки, й нашим інвестором виступає авіакомпанія "Віта", з якою ми працюємо за інвестиційним договором.

- Інформаційним програмам ММЦ притаманні гострота й високий ступінь об'єктивності. Зараз ходять чутки, нібито нинішні "Вікна" будуть уже не ті...

- Чутки спростує - чи підтвердить - лише ефір. А зараз я можу сказати одне: у нашій редакційній політиці нічого не змінилося. Як і раніше, ми будемо намагатися зберегти об'єктивність і незалежність. Безумовно, ми будемо обережні в коментарях - хоча б тому, що працюємо з комерційними грошима, а в нашій країні, на жаль, досі немає того рівня свободи преси, який дає змогу бути абсолютно сміливим. Проте це проблема не лише наша, а й усіх ЗМІ. Проте я маю сказати, що не буде такого факту - незалежно від того, вигідний він кому-небудь із можновладців чи ні, - про який ми не скажемо. А в коментарях ми прагнутимемо відбити всі існуючі точки зору. У принципі, так ми працювали й раніше - отримуючи фінансування від наших американських партнерів. Як і раніше, ми будемо гострими настільки, наскільки нам дозволятимуть факти.

- Однак, я гадаю, з зарубіжним інвестуванням, тим паче, від некомерційної організації "Інтерн'юз" - можна було дозволити собі більшу сміливість, ніж за умов фінансування українською структурою.

- Насправді це міф. Так, видання, інвестовані з-за кордону, більш незалежні порівняно з фінансованими, скажімо, партійним коштом. Проте стосовно українських бізнесових грошей - то, приміром, інколи "Київські Відомості" публікували матеріали, які ми собі дозволити не могли, бо у відповідь на щось радикальне наші недоброзичливці відразу обвинуватили б американців у втручанні у внутрішні справи України.

Загалом, будь-які гроші вимагають від журналіста обережності. Мені здається, що не завжди замовчування є злочином для журналіста. Злочин для журналіста - брехня. Отож ми й виходитимемо з того, щоб не брехати.

- Ви запускаєте багато нових програм, зокрема розважальних. Чи "переманили" ви до себе ведучих, котрі вже показали себе на інших каналах?

- А ми ніколи не переманювали їх з інших каналів, ми завжди самі їх виховували. Певною мірою це також наша концепція. Інша річ, що ми запрошуємо людей з периферії - як, приміром, Стефана Оробця, відомого львівського шоу-мена, котрий незабаром презентує глядачам СТБ щоденне ток-шоу.

- Як ви плануєте шукати власний стиль каналу?

- Ми будемо менш консервативними в способах подачі інформації, більше експериментуватимемо, орієнтуючись на молодь, на соціально активне населення. До речі, працюють у нас переважно молоді люди, чимало студентів.

- І все-таки стрижнем вашого каналу залишаться інформаційні програми. Що ви зможете протиставити, скажімо, вже більш-менш розкрученому "Інтеру", який збирається незабаром виходити у прямий ефір з 8 - 9 випусками новин на добу?

- Вибиратиме, урешті-решт, глядач. А ми робитимемо все для того, щоб із наших "Вікон" глядач діставав значно більше інформації, щоб ця інформація була глибшою і подавалася оригінальніше. Це не означає, що ми будемо кращими - але гадаю, що ми будемо іншими.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати