Найрідкісніша мужність - це мужність думки
Анатоль Франс - французький прозаїк, літературний критик

Microsoft визнав дві українські школи одними з найінноваційніших у світі

21 листопада, 2014 - 11:48

Новопечерська школа у Києві та Ліцей інформаційних технологій при Дніпропетровському національному університеті, а також дев’ять учителів увійшли до рейтингу найінноваційніших шкіл та педагогів. Ці рейтинги щорічно укладаються глобальною програмою Microsoft з розвитку освіти. Всього до цьогорічних списків потрапили 150 шкіл та 800 учителів з усього світу.

До рейтингів увійшли школи, які активно використовують не лише новітні пристрої, а й мобільні та «хмарні» технології у навчальному процесі. Завдяки використанню цих технологій навчальним закладам вдалося зробити освітній процес більш персоналізованим та поліпшити успішність своїх вихованців.

Щодо вчителів, то до списку «інноваторів» вносили тих, хто використовує прогресивну педагогіку та новітні технології у роботі з учнями, допомагає своїм вихованцям адаптуватися до професій майбутнього. В рамках програми педагоги отримають безкоштовні ліцензії Office 365, а також матимуть змогу для професійного розвитку, зокрема братимуть участь у розіграші поїздки на всесвітній освітній форум, який відбудеться в квітні 2015 року в Редмонді, США.

Надія ВАСИЛЬЄВА, генеральний директор «Mайкрософт Україна»:

— Упровадження новітніх технологій у навчальний процес — вагомий елемент нашої роботи. Власне, є два підходи до освіти: можна йти шляхом швидких реформ, які не дадуть переваг у довготерміновій перспективі, а можна, скажімо так, «вкладати у майбутнє». Ми вважаємо, що майбутнє за інформаційними технологіями, тому хочемо побачити, як новітні розробки можуть бути використані у навчальному процесі, як вони можуть поліпшити рівень освіти в українських школах. Але ця ініціатива діє лише тоді, коли школи зацікавлені у такій роботі.

Новопечерська школа та Ліцей інформаційних технологій самі звернулися до нашої компанії і ми допомогли їм впровадити у навчання новітні інформаційні технології. У цих школах є системи, де увесь освітній процес викладений у електронному форматі, відстежується сам процес навчання та його ефективність. Це щось на кшталт електронного урядування на рівні держави. Згадані школи викладають усю необхідну освітню інформації в електронному вигляді у «хмару». Інформація про активність учнів на уроках також фіксується у системі, тому і батьки, і контролюючі органи школи можуть перевірити, як учитель проводить урок, хто які оцінки одержав, як активно діти брали участь в обговоренні, хто з них що встиг зробити.

Крім цього, кожен учень має свій індивідуальний пристрій з особистим профайлом. Якщо раніше вчителю необхідно було викладати матеріал, орієнтуючись на середньостатистичного учня, то тепер такої потреби немає. Зафіксована пристроями інформація покаже вчителю, наскільки дитина відстає чи йде вперед у знаннях. І тоді педагог зможе підвищити чи понизити навантаження, щоб учень повноцінно засвоїв інформацію. Також в електронному форматі викладений увесь розклад.

Оскільки навчальна інформація є у вільному доступі, дитина має можливість не лише здобувати знання за програмою, а й обирати певні навчальні дисципліни і вивчати їх самостійно відповідно до власних інтересів.

Також така система позитивно впливає на здоров’я дітей. Немає потреби носити за собою купу важких підручників, дітям необхідний лише пристрій, який підключений до «хмари». Це може бути як планшет, так і телефон, чи навіть персональний комп’ютер, на який можна завантажити файли з дому.

Ми намагаємося поширювати ці технології і працюємо з тими, кому це цікаво. Хотілося б, щоб цікаво було всім — як приватним, так і державним навчальним закладам.

Олена БЕРЕЖНЮК, «День»
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

comments powered by HyperComments