Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

«Намагатимемось укластися в бюджет і терміни»

У Дніпрі розпочинають добудову метрополітену
08 грудня, 12:00
ФОТО UK.WIKIPEDIA.ORG

Головний підрядник — турецька компанія Limac — отримала першу частину авансу за добудову лінії, що проходить під центральним проспектом міста. Про це повідомив заступник міського голови Володимир Міллер. Турецький підрядник підтвердив представникам міськради, що на його рахунки вже надійшли кошти від Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР). Другу частину коштів повинен передати Європейський інвестиційний банк (ЄІБ). До кінця грудня аванс повинні виплатити в повному обсязі. Його загальна сума — 18,6 млн євро.

«Сьогодні відбулася передача першої ділянки метро турецькому підряднику для початку робіт. Насправді робота ведеться вже з 20 вересня: підготовка проектної документації, підключення до електромереж, вибір субпідрядників. Наразі аванс майже виплачено, тому процес запуститься не лише на проектному рівні, але й на рівні реального будівництва», — зазначив Володимир Міллер. Він визнав, що організувати фінансування робіт було зовсім непросто. Будівництво кредитуватиметься європейськими банками під гарантії українського уряду. Кредити банки виділили ще в 2012—2013 роках, і відтоді місто платить за обслуговування рахунків, які відкриті під перерахування траншів, резервування цих грошей і кредитну ставку. За контрактом із ЄІБ гроші треба було взяти до 25 листопада цього року, і владі довелося докласти чимало зусиль, щоб подовжити цей термін.

Міськрада Дніпра уклала також контракт із польською фірмою, яка здійснюватиме технічний нагляд за добудовою метрополітену. Інжинірингову компанію ILF вибрали за результатами відкритого міжнародного конкурсу. «Максимально намагатимемось укластися в бюджет і терміни. У нас великий досвід у питаннях метрополітену, і ми використовуємо його в цьому проекті повною мірою»,            — сказав представник компанії Анджей Дерч. Ключовими пріоритетами завершення будівництва підземки стане дотримання високих європейських стандартів якості і, що найголовніше, безпеки пасажирів.

Влада Дніпра поставила завдання закінчити добудову лінії метрополітену максимум за п’ять років. Вона повинна з’єднати Привокзальну площу з нагірною частиною Дніпра і значно підвищити рентабельність пасажирських перевезень. Перша черга єдиної лінії Дніпровського метрополітену була здана в експлуатацію наприкінці 1995 року. Вона налічує шість станцій, але після завершення додасться ще три станції — Парк Глоби, Центральна і Музейна. Надалі планується з’єднати цю лінію з Південним вокзалом і пустити потяги метро наземними шляхами в різні мікрорайони міста.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати