Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

АТ «Миколаївський пивзавод «ЯНТАР»: складові успіху

28 травня, 00:00

Становлення підприємства за нових умов визначили декілька чинників: технічне переозброєння за рахунок залучених інвестицій; постійне вдосконалення технологій і поліпшення якості продукції; продумана кадрова політика і, нарешті, добре організована система збуту. У тому, що «Янтар» увійшов до п'ятірки основних виробників пива в Україні, велика заслуга його генерального директора, голови правління АТ Валерія Аркадійовича Бажова. Саме він зумів зацікавити іноземного інвестора у вкладенні коштів у реконструкцію виробництва та організувати навчання фахівців підприємства роботі за нових умов. На думку генерального директора, всі досягнення пов'язані з високим професіоналізмом кадрів заводу.

Залучені інвестиції дозволили встановити нові лінії розливу, ввести в експлуатацію потоковий і тунельний пастеризатори, реконструювати варильний цех, модернізувати фільтраційне обладнання й, зрештою, наростити обсяги виробництва. Якщо до моменту приватизації (1994 рік) зношене обладнання дозволяло розливати пива не більше за третину від проектної потужності, що становить 7,2 млн. декалітрів пива на рік, то зараз підприємство фактично вийшло на неї: 1998 року було розлито 6 млн. декалітрів пива, план цього року — 7,2 млн. декалітрів.

За якістю миколаївське пиво відповідає найсуворішим вимогам світових стандартів. Це твердження справедливе як щодо смакових показників, так і щодо зовнішнього оформлення продукції «Янтарю» (дво- та трипозиційна етикетка). З останнього питання підприємство співпрацює з львівськими художниками-дизайнерами. На сьогоднішній день на «Янтарі» розливають 10 сортів пива щільністю від 11 до 17 відсотків, половина з яких — темні. Серед найбільш улюблених споживачем марок — «Янтар світле» і «Янтар темне», «Адміральське», «Чорний принц», «Вечірній Миколаїв». Продукція АТ «Миколаївський пивзавод «Янтар» отримала велику кількість нагород на українських та міжнародних виставках і конкурсах, таких як: «Пивоіндустрія-96» (Москва), Всеукраїнські пивні фестивалі 1997, 1998 рр., Міжнародний професійний конкурс пива-97 (Москва), 5-та Міжнародна спеціалізована виставка (Санкт-Петербург, 1998) і багатьох інших. Фахівці підприємства продовжують працювати над розширенням асортименту: вже найближчим часом споживача порадують новими сортами пива, один з яких, з низьким вмістом алкоголю, дозволить значно розширити коло шанувальників «янтарного» напою. Крім стандартних півлітрових пляшок, пиво розливають також в 1,5-літрові поліетиленові пляшки та кеги ( 50-літрові ємності з нержавіючої сталі). Користується попитом і безтарне пиво.

Але виробляти високоякісну продукцію ще недостатньо, необхідно її реалізовувати, адже серед конкурентів не лише вітчизняні гіганти пивної індустрії (такі, як «Оболонь», «Славутич», «Десна», «Рогань»), але й світові виробники. З цим завданням успішно справляється заводська служба збуту.

Основний споживчий ринок продукції АТ «Миколаївський пивзавод «Янтар» — Україна, насамперед, Миколаївська і Херсонська області. Але завод постійно розширює сферу свого впливу й у багатьох інших регіонах. Робилося пробне постачання миколаївського пива і за кордон: в Росію, Німеччину, США, Ізраїль. Хоча торгівля за межами свого регіону не є основним джерелом прибутків і до того ж потребує значних «вливань» у рекламні акції, сам факт запитуваності продукції «Янтаря» поза «рідними пенатами» говорить багато про що.

Зростають обсяги реалізації миколаївського пива й у столиці: тут нею займається офіційний дилер АТ «Миколаївський пивзавод «Янтар» у Києві та Київській області ТОВ «Янтар плюс». Крім дилерської мережі, підприємство має систему фірмової торгівлі, яка, роблячи хорошу рекламу підприємству, служить у той же час надійним джерелом надходження коштів і стабілізатором цін на продукцію заводу. Роль її в реалізації стає все більш значною: зараз через мережу підприємств фірмової торгівлі продається 16 відсотків від загального обсягу вироблюваної продукції.

Сьогоднішній імідж «Янтаря» створений не тільки успіхами у виробничій сфері. Миколаївський пивзавод — одне з тих небагатьох підприємств, керівництво якого не забуває й про соціальну сферу: тут вчасно виплачують заробітну платню, піклуються про пенсіонерів. Завод фінансує багато які культурні й спортивні заходи в Миколаєві та області, а також за її межами, є генеральним спонсором баскетбольного клубу СК «Миколаїв». Благодійну діяльність підприємства відзначено нагородженням його генерального директора орденом св. Миколая Чудотворця, серед кавалерів якого — лауреат Нобелівської премії світу Мати Тереза, віце-президент Європейського парламенту Гвідо Вальтер Вичеконте, народна артистка СРСР Софія Ротару. (Ця нагорода — не єдина в послужному спискові В. А. Бажова. Він — заслужений працівник промисловості України, академік, «городянин року» м. Миколаєва).

Звичайно, є в «Янтаря» і проблеми, пов'язані з непомірною кількістю податків, нестабільністю правового поля, девальвацією національної валюти. Але, незважаючи на це, миколаївський пивзавод залишається підприємством, що найбільш динамічно розвивається в своїй галузі.

З питання оптового постачання продукції АТ «Миколаївський пивзавод «Янтар» київські покупці можуть звертатися до ТОВ «Янтар плюс», вул. Ярославів Вал, 33, тел.: (044) 212-09-12, 212-08-15.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати