У Львові представили твори Сергія Міхновського
Експозиція має назву «Угорський альбом» і розмістили її у приміщенні UniCredit Bank (площа Міцкевича, 10), котрий, до речі, доволі часто надає атріум для проведення мистецьких заходів.
Сергієві Міхновському – 55 років. Випускник архітектурного факультету Львівської політехніки. Займається малярством, графікою, інсталяціями. Член Національної спілки художників України, член «Клубу українських митців» та Міжнародної асоціації художників США. Із 1987 року бере участь у різноманітних мистецьких прроектах. Серед міст, де представляв твори, – рідний Львів, Київ, Санкт-Петербург, Таллінн, Варшава, Краків, Манчестер, Белград, Кассель, Мілан, Піза, Калгарі, Едмонтон, Сієтл, Атланта, Сарагоса, Барселона, Сан Пауло, Буенос Айрес, Осака, Токіо… Мав 18 персональних виставок в Україні і за кордоном. Найвідоміші – «20 днів з одного життя», «Прожект», «Соло», «Біла Натура», «Транзит 92 – 96», «Абетка», «Beautiful life …?», «Час. Хроніка ХХ століття», «ТриКУТник», «Зрозумілі мотиви», «Антисеметрія». Куратор арт-проектів: «Гроші, гроші…» (перша в Україні міжнародна акція пошт-арту), «7 на 1» (пам'яті Andy Warhole-а), «Два в одному» (тандемне малярство). Картини митця зберігаються у музейних та приватних колекціях у понад 20 країнах світу.
1995 року Сергій Міхновський отримав другу премію на малярському пленері у Кракові, 1997-го – премію за інсталяцію на Львівському осінньому салоні «Високий Замок», а 2000-го – премію Львівського міського голови міста та галереї «Гердан» за найкращий кураторський проект року.
Художник розповідає, що кілька разів брав участь у колективних виставках, які організовує Товариство культури львівських угорців. І, власне, теперішня експозиція «Угорський альбом» складена як відповідь на пропозицію голови товариства львівських угорців Габора Сарваша.
До слова: мистецтвознавець Наталя Космолінська вважає живопис Сергія Міхновського окремою неперевершено естетично і психологічно привабливою сторінкою його творчості: «До вироблення життєрадісного декоративно-клаптикового стилю Сергія Міхновського доклався «вітражний» досвід з його естетикою фрагменту, графіки жилки і локальними кольорами. А також наслідки зосередженого вдивляння у структуру живопису Вермеєра, який використовував крапки, коли йому явно бракувало рельєфу. Одне слово, кому крапка, а кому – праатом, з якого здатен вирости новий Всесвіт».
Залишається додати, що виставляється Міхновський у рамках проекту «Дні угорської культури у Львові». Організувало показ Товариство культури львівських угорців за сприяння уряду Угорщини, Фонду Бетлена Габора (Угорщина), Генерального консульства Угорщини в містах Берегове та Ужгород і Почесного консула Угорщини у Львові Лариси Малех.