Перейти до основного вмісту

Вітчизняне морозиво стає об’ємним

На Черкащині розпочав роботу найсучасніший у Східній Європі завод із виробництва морозива
22 липня, 00:00
НА ЗАВОДІ ВСТАНОВЛЕНО ОДНУ З НАЙБІЛЬШИХ У ЄВРОПІ ЛІНІЙ З ВИРОБНИЦТВА МОРОЗИВА У ВАФЕЛЬНОМУ СТАКАНЧИКУ, ПОТУЖНІСТЮ 30 ТИСЯЧ ПОРЦІЙ НА ГОДИНУ / ФОТО ОЛЕКСАНДРА КАРПЮКА

Невдовзі вітчизняний ринок морозива зможе щодоби поповнюватися 15 тоннами продукції. Саме таку проектну потужність має новий завод з виробництва морозива в місті Сміла (Черкаська область), котрий днями офіційно розпочав свою роботу.

Завод, у будівництво якого інвестували 200 мільйонів гривень, не має аналогів в Україні, запевняють його власники, адже тут замкнутий цикл виробництва. Ще один ексклюзив — одна з найбільших ліній з виробництва морозива у вафельному стаканчику в Європі, потужність якої — 30 тисяч порцій на годину.

Є новації й стосовно форми: на новому заводі вироблятимуть так зване об’ємне морозиво. Наприклад, у формі полуниці, що є унікальним навіть для загальноєвропейського ринку, запевняють на підприємстві. Це заслуга виробничої лінії Rollo Fashion. У світі таких ліній всього дві, розповідає голова наглядової ради компанії-власника заводу Андрій Снєжко. Першу лінію було встановлено в Норвегії. А другу — випущено фірмою «Тетра Пак» спеціально для заводу в Смілі, що, за словами Снєжка, повністю виключає можливість копіювання нового продукту.

Найсучаснішим заводом з виробництва морозива у всій Східній Європі смілянське підприємство робить і виробничий процес загалом. Він проходить у закритому потоці, що відповідає вимогам міжнародних стандартів. А вода, що використовується у виробництві, проходить очистку від різноманітних домішок і мікроорганізмів.

Пояснюючи, чому для будівництва заводу обрали саме Смілу, Андрій Снєжко нагадує про логістику. «Правильно організована логістика підтримує якість продукту, — говорить він. — Смілу обрано через її географічне положення. Вона розташована в центрі України, тож швидка доставка можлива практично в будь-яку точку країни».

На проектну потужність у 150 тонн на добу завод планують вивести 2010 року. Поки ж щодоби виробляють по 100 тонн морозива — у тестовому режимі завод працював два місяці до офіційного відкриття. Тож значна частина продукції вже вийшла на український ринок. А в планах — цілеспрямований експорт на зовнішній. За словами Снєжка, у вересні підприємство має пройти сертифікацію за двома міжнародними стандартами — ISO 9001 (система менеджменту якості) та ISO 22000 (безпека продуктів харчування), що дозволить вивести вітчизняну продукцію на міжнародні ринки. Переговори вже ведуться. «Восени ми візьмемо участь у виставці в Кельні, розраховуємо підписати там контракти на поставки нашої продукції за кордон... Але ми на сьогодні не ставимо собі за мету експортувати лише певний вид морозива за одноразовими контрактами. Для того, аби забезпечити постійний експорт з України, необхідно мати повноцінних і якісних партнерів за кордоном. Зараз ми ведемо переговори у багатьох країнах», — розповідає Андрій Снєжко.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати