Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
«Курячі» прибутки зростають завдяки розвитку виробництва та інфляції
Холдингова структура української агропромислової групи «Миронівський хлібопродукт», компанія MHP S.A., в січні—березні 2008 року отримала $24 мільйона чистого прибутку, що в 5,3 разу перевищує показник першого кварталу 2007 року. Згідно з повідомленням компанії, на Лондонській фондовій біржі, де з травня торгуються її папери, прибутки зросли на 133%. «Наша стратегія на вертикальну інтеграцію гарантувала керованість витратами... Наша стратегія на розширення виробничих потужностей, продовження розвитку дистриб’юторської та споживчої бази і агропромислову диверсифікацію гарантує наші позиції для продовження зростання та розвитку бізнесу», — говорить голова компанії Юрій Косюк. При цьому в компанії уточнюють, що «курячий» підрозділ залишається ключовим у структурі продажу групи: його прибутки в першому кварталі збільшилися на 143% — завдяки нарощуванню обсягів виробництва (на 70%) і зростанню цін. Вертикальна інтеграція компанії дозволила стримати вартість виробництва кілограма курячого м’яса в першому кварталі на рівні четвертого кварталу минулого року. Прибутки від інших аграрних операцій зросли в січні—березні на 84% і досягли $17 мільйонів.
Українські аграрії виходять на Франкфуртську біржу
Інвестиційна компанія «Драгон Капітал» завершила приватне розміщення 20% акцій агрокомпанії Mriya Agro Holding Plc із активами в Україні на $90,1 мільйона. За його підсумками, ринкова капіталізація компанії становила $450,5 мільйона. Загалом було продано 4,25 мільйона глобальних депозитарних розписок, випущених через The Bank of New York (BONY) в співвідношенні 5:1 до звичайної акції компанії. Вартість однієї розписки становила $21,20. При цьому «Драгон Капітал» виступила організатором операції та ексклюзивним агентом із розміщення. На депозитарні розписки компанії підписалося понад 35 іноземних інвестиційних фондів і приватних інвесторів з Європи, США, Росії та України. Попит перевищив пропозицію вдвічі. З 1 липня депозитарні розписки компанії будуть включені в лістинг Франкфуртської фондової біржі та допущені до торгів. Залучені кошти акціонери планують спрямувати на збільшення до кінця 2008 року земельного фонду зi 100 тисяч до 190 тисяч гектарів, будівництво об’єктів інфраструктури, в тому числі елеваторів у Західній Україні, закупівлю нової сільськогосподарської техніки.
«Зонтичний» ребрендинг
Компанія «Квазар-Мікро» змінює свою назву в Україні на «СІТРОНІКС Інформаційні Технології». Тепер вона представлятиме окремий бізнес-напрямок ІТ у рамках ВАТ «СІТРОНІКС» — постачальника рішень у сфері телекомунікацій, інформаційних технологій і мікроелектроніки в регіоні СНД, Центрально-Східної Європи, Близького Сходу й Африки. «Перехід під єдиний «зонтичний бренд» — один із ключових моментів у реалізації бізнес-стратегії компанії, —зазначає президент ВАТ «СІТРОНІКС» Сергій Асланян. — Ми впевнені, що внаслідок інтеграції перед «Квазар-Мікро» відкриються широкі можливості з використання кращих практик, накопичених у ВАТ «СІТРОНІКС» у різних галузях і країнах, виникне новий стандарт для ведення ІТ-бізнесу в країнах СНД». Перехід на єдиний бренд відбуватиметься поетапно. В Україні й інших країнах регіону компанія працюватиме під двома брендами до кінця 2008 року, в той час як у Росії компанія починає працювати під брендом «СІТРОНІКС Інформаційні Технології» вже зараз, — повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ , «День».
Випуск газети №:
№108, (2008)Рубрика
Економіка