Перейти до основного вмісту

Споживачі скаржаться на жеки

06 грудня, 00:00

Близько 38 тис. порушень прав споживачів Донецької області з початку поточного року виявили фахівці донецького обласного управління, яке займається захистом цих прав. При цьому порушення торкалися практично всіх сфер торгівлі, причому ряд із них був виявлений внаслідок скарг самих донеччан. Як повідомив начальник Донецького управління із захисту прав споживачів Сергій Демидов, усього за цей період до управління надійшло близько 6 тис. скарг, за підсумками яких були проведені відповідні перевірки. Крім того, управління за власної ініціативи провело біля 40 так званих тематичних перевірок дотримання законодавства під час реалізації різноманітних товарів. За словами С. Демидова, загалом, аналіз перевірок показав, що сьогодні споживачів більше за все хвилюють питання, пов’язані з неякісними товарами, які реалізуються на ринках, і порушеннями правил торгівлі. При цьому кожне друге звертання стосується сфери житлово-комунального господарства: лише за 10 місяців було розглянуто 711 скарг громадян, які стосуються неякісних житлово-комунальних послуг. Зокрема, донеччани скаржаться на те, що жеки не ремонтують покрівлі будинків, а також не проводять роботи із забезпечення нормалізації центрального опалення та гарячого водопостачання. Крім того, досить часто споживачі незадоволені також неякісним встановленням металопластикових вікон, поганим ремонтом побутової техніки та мобільних телефонів, а також виготовленням меблів. Загалом же, за словами С. Демідова, останнім часом більше за все скарг надходить щодо поганої якості мобільних телефонів, побутової техніки та взуття.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати