Перейти до основного вмісту

ЯРМАРОК ТАЛАНТIВ

10 листопада, 00:00
З 11 по 15 листопада в Театрі ім. І. Франка відбудеться звіт творчої молоді або, інакше кажучи, огляд резерву акторських сил цієї прославленої трупи.

При всій казенності слова «звіт», нинішній захід, організований Міністерством культури і мистецтв, несе в собі деякий позитивний заряд. У молодих і завзятих з’явилася можливість продемонструвати режисерам і критикам і, звичайно, глядачам, а також показати своїм викладачам, що вони не даремно витрачали на них час і сили. Адже це тільки в пісні співається, що молодим скрізь у нас дорога, а насправді, отримавши розподіл у театр, небагато хто з артистiв може похвалитися великим репертуаром. Частіше їх роками використовують в масовках або в кращому випадку довіряють вікове: «Їсти подано».

Тож франкiвцям, можна сказти, пощастило. Художнiй керiвник театру Сергій Данченко, якщо вже і вливає «свіжу кров» в колектив, то дає шанс проявитися молоді на сцені. Наприклад, Оксана Батько дуже яскраво дебютувала в ролі Мавки («Лісова пісня»), ще коли була студенткою другого курсу Театрального інституту ім. Карпенка-Карого. Безумовними успіхами актриси є образи Корделії («Король Лір»), Хави («Тевьє Тевель»), Ірини («Три сестри»). У зоряній компанії своїх старших колег вона не загубилася, кожний раз знаходячи власні відтінки для розкриття характерів своїх героїнь.

Чотири роки тому, як вихор, на сцену увірвався Бьйондело з «Приборкання норовливої» у виконанні Назара Задніпровського. Актор буквально купався в цій невеликій характерній ролі, доводячи режисеру і глядачам, що не даремно носить знамените театральне прізвище. Театрали напевно пам’ятають його студентську роботу — Хлестакова з гоголівського «Ревізора» — фонтан енергії і гумору. У «Балі лиходіїв» на одних підмостках він грав з примою театру Юлією Семенівною Ткаченко (своєю знаменитою бабусею) і блискучим Лесем Задніпровським (батьком). Як зiзнався Назар, саме тоді він складав свій найважчий екзамен на професіоналізм. Потім були ролі Тараса в «Суєті», Прозорова в «Трьох сестрах» і Півня з казки «Бременські музиканти».

У дипломі Світлани Прус записано, що її амплуа — «героїня». Дійсно, ні дати — ні взяти красуня, з параметрами топ-моделі. Але спочатку щось у актриси не ладилося. Поки режисери не поглянули на неї з іншої точки зору, ламаючи стереотипи. І тоді з’явилася цікава характерна актриса. У послужному списку Світлани — недоладна Проня зі спектаклю «За двома зайцями», загадкова Гелла з «Майстра і Маргарити», манірна Аделаїда з «Суєти», Сюзанна з «Алхімії щастя». Серед останніх кіноробіт — роль Варки в фільмі Олега Бійми «Пристрасть», а також образ коханої дівчини Павки Корчагина Рити Устинович у серіалі «Як гартувалася сталь», знятому китайськими кінематографістами.

У акторському резерві театру наступного тисячоліття — Лариса Красовська (з її грою можна ознайомитися в комедії «Приборкання норовливої» — Бьянка, Ганна в «Боярині», Василіна з «Суєти», Прісенька в «Шельменко-денщик», Жульетта «Бал лиходіїв») і Тарас Постніков — веселий Трубадур з казки «Бременські музиканти». Керівництво Театру ім. І. Франка вирішило не робити зі «звіту» «збірну солянку», а дати можливість молодим акторам показати свої сили на всю потужність. Тому в ці листопадові вечори в найпопулярнiших серед глядачів спектаклях «Приборкання норовливої», «Тевьє Тевель», «Бал лиходіїв», «Бременські музиканти» і «За двома зайцями» бенефіціантами стануть Батько, Задніпровський, Красовська, Постніков і Прус.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати