Бренд заразив Київ
Вірус розповсюджується по всій УкраїніУ День підприємця 2 вересня бізнесмени не ховалися від дощу. Вони виставили свої кращі торгові марки на загальний огляд публіки. І це не був дешевий базар з розпродажами по знижених цінах. Це було свято, якому в столиці може бути призначене лише одне єдине відповідне місце: Контрактова площа на Подолі. Ну то й що, що мало хто знає це іншомовне слово Бренд. Дізналися в один день. Тому що Бренд — це класна торгова марка, а всі люди хочуть купувати тільки якісні товари. Ось тільки як їх відрізнити один від одного, хороші від поганих? Для цього і проводиться Конкурс на всю Україну: «Бренд року-2000».
Святкове шоу на Контрактовій площі, присвячене підприємництву країни, прийшлося до речі. Кращі фірми — «Гетьман», банк «Аваль», «Познякижитлобуд», «ОЛКОМ», фабрика іграшок «Ганна», «Цептер», Міцубісі організували свої власні шоу-програми. Спочатку Парад торгових марок, потім в листопаді урочисте нагородження переможців. Ця широкомасштабна акція була організована журналами «Олігарх» та «Гранд», і була підтримана урядом країни, Київською міською держадміністрацією і Подiльською владою. Цілий день з ранку до глибокої ночі на величезній спеціально спорудженій сцені співали і танцювали артисти. Асія Ахат, група «Іграшки», «Артобстріл», Катя Бужинська, Каріна Плай — всi кольори вітчизняного шоу-бізнесу. Тепер вже ніхто не скаже, що він не знає, що таке бренд. Хто хоч одного разу заразився цією хворобою, ніколи не хибитиме, купуючи продукти або речі. Навіщо купувати «не бренд»? Тільки втрачаєш нерви, час і гроші. Тому-то бренди і володіють такою фантастичною силою, що ясно показуює — хто є хто і що є що. Всеукраїнський конкурс «Бренд року України-2000» заразив бізнесменів всієї країни. У День підприємця Бренд переміг навіть дощ, чого не скажеш про наших футболістів. Адже футболісти також не проти стати брендами, тобто настільки відомими у всьому світі, щоб за них давали мільйони доларів.
Випуск газети №:
№160, (2000)Рубрика
Тайм-аут