Перейти до основного вмісту

Як замовляти одяг за допомогою інтернету: 5 важливих порад

04 березня, 17:13

Покупки в інтернеті сьогодні неймовірно популярні. Не дивно, адже у них стільки плюсів: швидкість, простота, зручність, можливість взагалі не вставати з-за комп'ютера, а ще - більш вигідні ціни, як правило. Але є у них і мінуси, зокрема при купівлі одягу. Про головні нюанси ми розповімо нижче, а також дамо 5 корисних порад, як зробити покупку за допомогою інтернету дійсно вдалою.

1. Вивчайте сайт інтернет-магазину

Гарний дизайн, простий інтерфейс, якісні фото? Так, це, однозначно плюси для будь-якого сайту. Навіть такі майданчики з продажу одягу в інтернеті як Шафа, які співпрацюють з приватними продавцями, висувають вимоги до фотографій, які завантажуються. Але дизайн, яскравість і фото - далеко не головне, на що потрібно звертати увагу.

В обов'язковому порядку на сайті має бути ​​в вільному доступі публічна інформація. А саме - всі реквізити юридичної особи або фізичної особи-підприємця (якщо інтернет-магазин оформлений якимось з цих способів). Перед тим, як робити замовлення, можна перевірити підприємство на реальну наявність його в державному реєстрі підприємців (за ідентифікаційним кодом фізособи або за кодом ЄДРПОУ юрособи).

Також є важливими реальна юридична адреса і телефони, бажано і стаціонарні, а не тільки мобільні або «гаряча лінія». Перед тим, як робити замовлення, не заважає зателефонувати на вказані номери і переконатися в їх дієздатності, а також уточнити, куди і як звертатися в разі виникнення проблемної ситуації.

2. Вивчайте варіанти оплати

Найчастіше пропонується оплатити покупку банківською карткою прямо на сайті. Як правило, поважні інтернет-магазини співпрацюють з перевіреними платіжними системами - PayPal, LiqPay, WebMoney і подібними.

Для того щоб здійснити оплату, потрібно ввести дані картки, але ось тут потрібно бути максимально обережними. Разом з номером карти просять ввести дату закінчення її дії, а також CVV-код, а це - конфіденційна інформація.

Тому потрібно стежити за адресним рядком сайту: якщо при переході до замовлення товару або оплати початкові літери адресного рядка змінилися з «http» на «https», значить, все гаразд - ваші дії захищені шифруванням. Якщо нічого не міняється, здійснювати оплату, вказуючи конфіденційні дані, точно не варто.

3. Вибирайте накладений платіж

Багато сайтів, так само як і приватні продавці з Shafa.ua, з легкістю готові надіслати товар з післяплатою. Іноді для забезпечення сплати за доставку вони можуть попросити передоплату в її вартості. І погодьтеся, навіть у випадку з шахраями краще втратити невеликі кошти за доставку поштою, ніж повну передоплату за речі, часто дорогі.

Тому набагато краще убезпечити себе і вибрати доставку кур'єром або на склад поштового перевізника, і варіант післяплати (накладений платіж). Так ви зможете подивитися товар і навіть приміряти, і лише потім вирішувати, чи вартий він своєї ціни, і чи підходить вам за всіма параметрами і за розміром. Тільки сплативши покупку, ви зможете забрати товар. Далі гроші надходять перекладом до продавця.

4. Уважно розглядайте фото і читайте опис речі

Як ми вже сказали вище, якісні фото - це великий бонус. На них можна побачити, як буде сидіти річ з усіх боків, а також структуру тканини. Але якщо светр виглядає як вовняний, на ділі це може виявитися поліестер. І тут важливо знайти і вивчити склад нитки - це мусить обов'язково вказуватися в описі товару. Передивляйтеся фото: цілком ймовірно, що на них будуть і фото етикетки і ярлики зі складом тканини.

Те ж саме і з розміром: светр, що ідеально сидить на моделі або на манекені, насправді може бути банально підколотим шпильками ззаду, щоб домогтися ідеальної посадки для фотосесії. Тоді як на ділі він буде висіти на вас мішком. Для того щоб не попастися на такий трюк (а його, до речі, використовують понад 60% серйозних інтернет-продавців), потрібно уточнити параметри обраного розміру по розмірній сітці або запросити у менеджера докладні виміри виробу.

5. Вивчайте умови повернення

Перед тим як зробити замовлення, поцікавтеся у менеджера магазину умовами повернення товару в тому випадку, якщо він вам не підійде з якихось причин. Згідно з законодавством, покупець має право повернути товар, що йому не підходить, протягом 14 днів після покупки. Тому завжди зберігайте чеки та товарно-транспортні накладні, а також не поспішайте зривати етикетки і бірки з нових речей.

Пам'ятайте: деякі речі повернути не можна, навіть якщо ви їх не надягали і не знімали бірку. Зокрема, це стосується засобів гігієни, косметичних засобів, ювелірних виробів, тканин і більшості домашнього текстилю. А якщо говорити саме про одяг, то не підлягають поверненню постільна та нижня білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати