Кожний нарід може лише тоді духовно і фізично розвиватись і рости, якщо його громадяни користуються повною свободою совісті, думки, слова та зібрань.
Михайло Сорока, український політичний діяч, дисидент, член ОУН

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

30 січня, 2007 - 00:00

Дорога сірка

Держспоживстандарт продовжив до 2008 року дозволи на виробництво дизельного палива з вмістом сірки понад 0,5% для ВАТ «Нафтохiмiк Прикарпаття» (Івано-Франківська обл.) і ВАТ «НПК «Галичина» (Львівська обл.). «Це рішення підтримали всі держвідомства, які мають відношення до питань Мінпаливенерго, Мінприроди, Держспоживстандарту та інших», — сказав заступник генерального директора УО «Укрнафтохімпереробка» Віталій Давій. Він наголосив, що «на сьогоднішній день перспективи будівництва гідроочисних споруд на цих НПЗ поки не з'ясовані остаточно». «Очевидно, йдеться про кілька років. Але, гадаю, що продовження для НПЗ технічних умов навряд чи істотно полегшить їм життя», — підсумував Давій. За його словами, найближчим часом після затвердження урядом правил прийому, зберігання й відпускання дизпалива з різним вмістом сірки, чинності набуде закон, який регламентуватиме диференційований акцизний збір на дизпаливо в залежності від його якості. Давій наголосив, що західноукраїнські заводи повинні будуть платити як мінімум на 10 євро на кожнiй тонні дизпалива акцизу більше вiд інших українських виробників.

Поїзди їздитимуть швидше?

Державна адміністрація залізничного транспорту України «Укрзалізниця» планує цього року виділити на модернізацію шляхового господарства 1,6 мільярда гривень. Про це повідомила прес-служба відомства. Згідно з повідомленням, на закупівлю нової шляхової техніки використають 750 мільйонів гривень, на ремонт шляхових машин — 125 мільйонів гривень. Крім того, «Укрзалізниця» планує оновити близько 1,4 тисячі км основних шляхів, тим самим удвічі перевищивши зроблене минулого року. За інформацією прес-служби, ремонт робіт дасть змогу збільшити пропускну спроможність залізниць, підвищити швидкість і безпеку руху поїздів. Сьогодні на залізницях України середня швидкість пасажирських поїздів становить майже 90 км за годину. Очікується, що 2008 року після виконання необхідних робіт з модернізації й оновлення шляхів вона збільшиться до 100 км за годину.

Безпека передусім

Керівництво національної атомної енергогенеруючої компанії (НАЕК) «Енергоатом» планує посилити вимоги щодо забезпечення й підвищення рівня безпеки енергоблоків атомних електростанцій (АЕС) України. Про це повідомив відділ зовнішніх інформаційних комунікацій «Енергоатому» з посиланням на виступ президента компанії Андрія Деркача на розширеному засіданні колегії Державного комітету ядерного регулювання (ДКЯРУ) України. Керівництво компанії, за словами Деркача, запровадило технологію проектного менеджменту, що дало змогу упорядкувати взаємодію між дирекцією й підрозділами, а також установило персональну відповідальність за реалізацію кожного окремого заходу, який має на меті підвищення безпеки енергоблоків. Президент «Енергоатому» повідомив, що компанія цього року збирається розпочати заміну основного обладнання, яке відпрацювало проектний ресурс, зокрема парогенераторів і конденсаторів на Південноукраїнській АЕС.

Газета: 
Рубрика: