Все можна виправдати високою метою — та тільки не порожнечу душі.
Павло Тичина, український поет, перекладач, публіцист, політичний і громадський діяч

Туристична Буковина

18 серпня, 2007 - 00:00

Збуджувати та вгамовувати інформаційні апетити буковинських громадян є професійним обов’язком кожного бібліотекаря. Тому сьогодні, крокуючи назустріч двом довгоочікуваним подіям (2008 рік оголошено роком туризму в Україні та жовтень наступного року — 600-річний ювілей Чернівців), створення позитивного іміджу Буковини та її окремих туристичних місць має стати складовою загальної стратегії розвитку туризму в Україні і важливим фактором її євроінтеграції.

Зростаюча конкуренція між регіонами, які прагнуть приймати туристів, збільшується. Як наслідок, проблема позиціонування нашого краю як суб’єкта туризму постала ще вчора і вимагає прийняття ефективних рішень вже сьогодні.

Для того, щоб туристичні принади Буковини якомога більше знали поза її межами, слід активніше використовувати весь можливий інструментарій маркетингу. Необхідно, щоб міста і села нашого краю відкрито демонстрували себе як європейський регіон із стародавніми традиціями, великим розмаїттям природних, історико-культурних, археологічних та архітектурних цінностей.

З цією метою Чернівецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. М. Івасюка спільно з Чернівецькою муніципальною бібліотекою ім. А. Добрянського провели нещодавно круглий стiл «Імідж Буковини як фактор сприяння українському та міжнародному туризму».

На фоні вітчизняного та міжнародного туризму, які набувають потужностей швидкими темпами, наш край виглядає досить скромно. Причини такого становища слід шукати в невідрегульованості механізмів стимулювання туризму, відсутності ефективної стратегії на обласному рівні.

Ще одна з негативних причин — це технологічна відсталість індустрії гостинності на Буковині. У нас малоефективно використовуються туристичні технології, які в розвинутих країнах набули ознак повсякденної ужитковості: електронні інформаційні довідники готелів, транспортних маршрутів і туристичних фірм з переліком та вартістю послуг, а також довідники в інтернет-форматах, що дають користувачам можливість бронювати місця у готелях і транспорті.

Імідж краю, що буде сформований таким чином, створить потужну хвилю туристів. Тільки від злагодженої співпраці між підприємствами, зайнятими у сфері гостинності, владою та громадськістю, яка спрямована на забезпечення максимального задоволення потреб туристів та їх незабутніх вражень, залежить поштовх для виникнення нових бажань і наступних візитів до Буковини.

Тому основними напрямками співпраці у сфері туризму на сьогодні є розбудова договірно-правової бази зовнішніх відносин; активізація туристичної діяльності через участь у відповідних проектах Центральноєвропейської ініціативи; укладання та реалізація угод про співробітництво та інтенсивний розвиток культурного, пізнавального, відпочинкового, ділового, наукового, релігійного, екстремального, анімаційного, фестивального, спортивного та сільського (зеленого) туризму; обмін досвідом у сфері ліцензування, стандартизації та сертифікації туристичних послуг; підготовка кадрів з маркетингу та менеджменту для туристичної галузі; проведення тематичних конференцій, семінарів, досліджень; участь у рекламно-інформаційних заходах.

Таким чином, учасники круглого столу дійшли висновку, що привабливий позитивний імідж Буковини — результат щоденної злагодженої та кропіткої роботи всіх, хто мешкає та функціонує на території нашого краю, їх зусилля будуть свого роду інвестиціями у майбутнє процвітання туристичної галузі в Чернівецькій області і створять дієвий та ефективний механізм регіонального господарства.

Т. СЕНДУЛЬСЬКА, завідувачка відділу літератури та інформації виробничого профілю ЧОУНБ ім. М. Івасюка, Г. ЗАСЛАВЕЦЬ, кореспондент обласної газети «Буковинське віче»
Газета: 

Додати коментар

Фото Капча
Введіть символи з картинки

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ