Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Просто обійми і подякуй

Про відеоролики, які роблять нас трохи добрішими
03 січня, 13:59

Замість чергового «бронебійного» аргументу в суперечці – обійняти близьку людину і сказати їй щось приємне насправді під силу кожному. А ще це може стати важливою підтримкою і додасть світу доброти. «Люби», «Обніми», «Дякую» - ці відеоролики єдності з’явились в інтернеті наприкінці минулого року і швидко набрали десятки тисяч лайків і сотні тисяч переглядів. Створені у рамках кампанії, спрямованої на зміцнення національної єдності, яку проводить Міністерство інформаційної політики, вони підкупають душевністю та людяністю.

«Ще на початку минулого року ми запланували провести кілька соціальних кампаній, спрямованих на «зміцнення національної єдності», - розповідає Артем Біденко, державний секретар МІП. – У багатьох державах урядові організації постійно інвестують у формування в суспільстві розуміння, що саме прості людські цінності – любов, повага, вдячність – є основою здорового соціуму. Звичайно, соціальна реклама є найпростішим інструментом для комунікації, для формування певних ціннісних механізмів. Відповідно, наше міністерство з початку створення визначило одним із пріоритетів проведення ефективних та якісних соціальних проектів. Тож ми оголосили творчий конкурс, в якому перемогла агенція, яка й запропонувала сценарії «Люби», «Обніми» та «Дякую». Це чудовий приклад того, коли креативні молоді люди просто прислали на конкурс чудові роботи, які сподобалися всім і які стали для нас певним еталонним проектом – саме під Новий рік хочеться показати більше перемог, ніж зрад. Тим більше перемог у нас багато, але медіа не завжди до них уважні».

Створювала ролики креативна агенція GOODMEDIA. До речі, кілька років тому ця компанія зробила відео «Ти поруч. Віримо. Живем...» для збору коштів на допомогу родинам загиблих військових, і незабаром воно отримало кілька нагород престижної американської премії Omni Awards.

 

Цікаво, що ідеї, використані у відеороликах єдності, в агенції з’явились ще кілька років тому. Посил не втратив актуальності, а дещо отримало нове звучання. «У ролику «Люби» є військові, які їдуть у вантажівці. Коли п’ять років тому задумувались ці ролики, до військових ставились інакше. Раніше це були просто військові, а зараз – герої нашої країни, - пояснює Кирило Тимошенко, керівник креативної агенції GOODMEDIA. – А ролик «Дякую» - власне про те, що ми вдячні військовим. Спочатку була ідея просто показати військових, а потім вирішили, що краще, щоб це була саме дівчина-військова, а діти у більшості були хлопчиками. Ми прагнули показати, що навіть маленький хлопчик – це вже чоловік, і він теж вдячний військовим».

Режисером і автором ідей роликів є Андрій Нестеренко. Особливість відео у тому, що в них грає чимало професійних акторів. Зокрема, одну з головних ролей у відео «Люби» виконав Олександр Кобзар, заслужений артист України, відомий за фільмом «Поводир».

«Загалом у суспільстві зараз мало доброго і хорошого. Навколо зрада і все таке. Маю на увазі саме настрої суспільства, це видно і з соціологічних опитувань. Нам хотілось зробити щось добре. Але не просто, щоб хтось подивився і сказав: «Добрий ролик, прикольно» і забув про це, - каже Кирило Тимошенко. –  Хотілось якось вплинути на людей. Щоб люди це обговорювали, щоб ми змогли якимсь чином до них достукатися і, можливо, зробити трошки добрішими. Ми прагнули підняти настрій, не просто змусивши усміхнутися, а спонукавши людину подумати про близьких, підштовхнувши когось обійняти».

Між іншим, у агенції в запасі є ще один задум для соціального ролика з подібним посилом. «Це пов’язано з поїздкою у метро і двома людьми. Знаєте, бувають моменти, коли люди зустрічаються поглядами, наче сподобались одне одному, але бояться підійти. Може, цього року реалізуємо таку ідею», - ділиться Кирило Тимошенко.

Кампанія МІП з консолідації суспільства теж не припиняється. «У 2018 році плануємо розширити проект. Оголосимо нові творчі конкурси, тож сподіваємося, що зможемо реалізувати ще більше креативних ідей, - говорить Артем Біденко. – Звичайно, не будемо зосереджуватися винятково на соціальній рекламі. Ми запустили проект з підтримки вітчизняного книговидання – як для зони АТО, так і для закордону. Плюс плануємо низку заходів у регіонах, де будемо піднімати важливі для об’єднання суспільства теми».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати