«67 історій успіху»
Під час Ukrainian Fashion Week українська мода зробить крок назустріч креативній економіці та інноваційним рішенням
2017 рік — ювілейний для Українського Тижня Моди. Два десятиліття тому він став піонером pret-a-porter на теренах Східної Європи та пострадянського простору. За ці роки UFW перетворився на важливу складову світової fashion-індустрії та платформу для представлення нових напрацювань відомих дизайнерів і розвитку молодих талантів. Черговий Ukrainian Fashion Week відбудеться в Києві з 4 до 10 вересня. Головною модною локацією уже дванадцятий сезон поспіль залишається «Мистецький Арсенал».
«Найважливішим критерієм престижності будь-якого тижня моди завжди є дизайнери, які беруть у ньому участь, їхній успіх та авторитет у світі. Ми покажемо 67 історій успіху — 67 дизайнерських колекцій, які є результатом важкої піврічної праці», — зазначає Ірина ДАНИЛЕВСЬКА, голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week.
Як підготовку до сезону весна — літо-2018 організатори запропонують не тільки традиційні дефіле, а й багато інших форматів та спецпроектів. Однією з родзинок вересневого UFW стане New Generation Day — низка показів молодих дизайнерів, які відбудуться 9 вересня. Цей день розпочнеться з демонстрації колекцій шести нових імен, естафету в яких візьмуть більш досвідчені дизайнери.
Ukrainian Fashion Week разом із міжнародним професійним середовищем продовжує створювати нові можливості для дизайнерів. У цьому сезоні молоді таланти зможуть потрапити на престижні конкурси LVMH Prize та Vogue Talents, повезти свої колекції до Лондона за програмою Fashion DNA чи пройти тренінги з креативної економіки в галузі моди.
Організатори обіцяють здивувати низкою колаборацій з топовими брендами. Кілька дизайнерів реалізують творчі проекти з Huawei. BMW представить електрокар — майбутнє концерну, а DHL влаштує шоу в аеропорту «Бориспіль». «Укрпошта» продовжить акцію з листівками, ще один спільний проект поки тримається в таємниці.
Втім, результат співпраці UFW та ініціативи Kyiv Smart City — спеціальна зона Fashion Tech Ukraine — уже розбурхує уяву. Куратор проекту Андрій Тимчишин-Валевський розповів, що на «120 м2 технологічної краси» відвідувачі зможуть побачити 3D-друк, розумні тканини та сенсори, віртуальну реальність та ще багато технологій, які можуть знадобитися в модній індустрії.
«Ми хочемо привести сюди інноваційний кластер, технічні можливості, які сьогодні вже є в Україні, тих партнерів, які працюють із цим. Будемо ділитися новими технологіями на цьому майданчику, щоб дизайнери та рітейлери дізнавалися про них і застосовували в роботі», — каже Ярослава БОЙКО, керівник напрямку креативної економіки в Kyiv Smart City.
«День» переконаний — розум є головним елементом стилю. Тому газета багато років є інформаційним партнером Українського Тижня Моди і розповідатиме читачам про всі його найцікавіші події цієї осені.