Час розлуки
Пан Лагутенко з товаришами повідомили також про свій твердий намір здійснити «прощальний» тур, щоб попрощатися з шанованою публікою 50 міст Росії і країн СНД. Аби заспокоїти безутішних фанів, група планує продавати їм спеціально випущені футболки «Мумій Тролль», плакати, а також колекційний тираж подвійного диска «Шамора», який відрізняється від оригінального наявністю стикерсів усередині коробочки.
Слід відзначити, що історія російського шоу-бізнесу вже знає такі прощання — «Дельфін» прощався з «Русалкою», назавжди залишала сцену Примадонна... Усучити квиток глядачеві найлегше, коли його око замилене сльозою розлучення.
№204 24.10.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»