До перемоги по колу
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20060602/489-24-1.jpg)
В Україні відбулися перші етапи Національного чемпіонату з шосейно-кільцевих мотогонок.
Головними новаціями чемпіонату зразка 2006 року стало рішення про проведення одразу шести етапів (досі чемпіонат відбувався у чотири етапи) та введення нового класу «С» — абсолютні новачки. Таким чином, у нинішньому сезоні кількість класів вітчизняної першості виросла до п’яти. Щоправда, гонка класу «С» з об’єктивних причин була не найцікавішою. Не маючи практично жодного досвіду, пілоти побоювалися атакувати трасу, переслідуючи лише одну мету — напрацювати дорогоцінний досвід для майбутніх перемог. Єдиною інтригою цього заїзду стала участь дівчини Наталії Наумової. У суботу вона виявилася четвертою з п’яти, а на другому етапі — третьою з чотирьох.
Набагато видовищнішим був об’єднаний заїзд класів SS400 і Б, у якому взяли участь 11 пілотів. Тут основна боротьба розгорнулася між Олексієм Мартиновим із Info300 і Євгеном Писарем (клас Б), а також Ерделі Аттілою та Зазірним Костянтином з ДЮСШ (клас SS400). Особливо захоплюючою вийшла недільна дуель Мартинова та Писаря. За 12 кіл пілоти чотири рази мінялися місцями, а результат перегонів визначився в останньому повороті — найсильнішим у другій гонці виявився Писар.
І, звісно, найбільш очікуваними та видовищними стали найвищого статусу заїзди класів SS600 і SBK, у яких взяли участь 11 спортсменів. Тут головна інтрига крутилася навколо чотирьох пілотів, які претендували на перемогу. Максим Аверкін, який, за власним визнанням, приїхав в Україну виключно заради тренування перед етапами російського чемпіонату, вважався головним фаворитом перегонів. «Рівень майстерності українських пілотів дуже високий. Для мене гонка з ними — чудова репетиція перед фінським етапом Чемпіонату Росії», — зазначив Максим Аверкін. Спершу очікувалося, що конкуренцію йому можуть скласти Валерій Гарбарук і Павло Калінін, однак для Валерія це був перший старт після дворічної перерви, а Павло вперше в житті виїхав на літровому мотоциклі (до цього одесит виступав на мотоциклі з об’ємом двигуна 600 куб. см.). І в кінцевому результаті жоден із українців не зміг поборотися за перемогу в загальному заліку цих заїздів: і в суботу, і в неділю балом керував московський гість. Утім, у результаті того, що Калінін і Гарбарук брали участь у найсильнішому класі SBK, а Аверкін у SS600, Павло завоював перше місце, Валерій Гарбарук — друге. «Гонка була дуже складною, але я задоволений результатом — це мій перший старт за останні два року, і друге місце — цілком прийнятний результат. Упевнений, що в Донецьку я вже зможу повноцінно боротися за перемогу», — зробив висновок Валерій Гарбарук. Наступний етап Чемпіонату України відбудеться в Донецьку 22 липня.