Фруктова утопія Haute couture
У грайливому інтер’єрі радісних кольорів — жовтого, рожевого, блакитного, оранжевого — гостей вітала президент компанії Initia E. M. Галина Логвинова. Вона стояла біля джерел українського модельного бізнесу та моди, що так і не стала тут індустрією. І залишилася однією з небагатьох, хто не тільки вижив на ринку fashion та шоу, а й прогресував до більше ніж соціально значущої діяльності — культурних та інших реальних ініціатив. Представляючи новий заклад, вона з’явилася в тій самій химерній сукні від Москіно, в якій відкривала другий український конкурс «Чорна перлина» 1997 року. І повідомила, що передає її до маленького музею моди, розташованого на другому поверсі «Фруктопії». Нині там репрезентуються моделі деяких українських дизайнерів та різноманітні сувеніри, зібрані як раритети ведучим телепрограми «Модний час» Стасом Янкельовським під час його багаторічних поїздок на модні покази в Париж.
Символом, основою меню і декору закладу став апельсин. Розсипи та цілі гірки цитрусових, мініатюрні апельсинові деревця в горщиках удосталь прикрашають інтер’єр. Акуратно видовбані апельсини слугують навіть за посуд для фірмових коктейлів та десертів. У меню клубу — справжнє розмаїття фруктів, овочів та ягід, а також по-естетськи приготована риба. А ті, хто не уявляє собі їжі без холестерину, не почувалися персонами non grata — для них передбачено реберця барбекю.
Ще одне цікаве інтер’єрно-концептуальне рішення — стелажі з англомовною літературою і модними журналами, які можуть собі гортати й читати відвідувачі за чашечкою кави в очікуванні замовлення або зміни страв. І справді, зажити слави інтелектуала і сидіти в людних місцях із книжкою в руках у Європі вже роки три стало геть як модно.
Перший поверх займає змінна експозиція фотопроектів кращих моделей одного з найстаріших українських агентств «L-models». Загалом позиції «Фруктопії» чітко зосереджені на тих, хто цікавиться модою і займається нею професіонально.
Публіка на відкритті була дуже виразною. Впорядники зібрали повний ареопаг авторитетних у сфері моди українських журналістів. Власною персоною прибула головний редактор українського «Elle» Нана Морозова. Як завжди, особливою увагою користувалися дизайнери Лілія Пустовіт та Олексій Залевський. Поява телезірки Руслани Писанки захопила увагу респектабельних добродіїв, збентеживши зграйку моделей, що розраховували собі на їхні компліменти.
Обраним гостям було вручено клубні картки. Ніяких дефіле не влаштовували — гостей було дуже багато, одягнуті вони були, певна річ, продумано, і вдале відновлення ярмарку пихатості після літнього затишшя привабило їхню увагу саме по собі.