«Голллівуд» помер. Хай живе «Голлівуд»!
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20010921/4170-24-1_0.jpg)
Характерно, що цей акт вандалізму засмутив публіку не більше, ніж шоу- програма, що передувала йому. До відбору й публіки й програми господарі клубу підійшли з ретельністю. Та й у вирі того, що відбувалося, на його рефлексивну оцінку просто не вистачало ні часу, ні сил. «Голлівуд» примусив всю ніч мчати у вихорі найяскравіших своїх програм і вечірок. Багато хто з них став законодавцями моди для інших київських нічних закладів: жіночі та чоловічі дні, латиноамериканські вечірки, бійцівські дні і дні народження вперше з’явилися саме в «Голлівуді». На марафонах кіновечірок клуб дав зрозуміти, що «Загнаних коней пристрілюють» і на танцмайданчик вишли всі, без винятку, — і серйозні добродії, і вічно втомлені сноби. На подив усім в «Голлівуді» стало традицією, що фінансисти і комерсанти веселяться і танцюють нарівні з молоддю, забувши про умовності.
Ці зміни в ще не так давно досить передбачуваному закладі увірвалися в нього з могутньою енергією нового директора. І клуб став яскравим прикладом того, наскільки успішними бувають проекти, ініційовані людьми творчими, оригінальними. Адже Олеся Савенко за освітою — художник, починала вона з оформлення дитячих книжок. Її графіка виставлялася не тільки в рідному Львові, але й в Австрії. Потім Олеся загорілася дизайном одягу. На зорі української незалежності вона створила химерні костюми для експериментальної вистави «Подвійні бздури». І вони справили таке враження на журі Міжнародного театрального фестивалю у Львові «Золотий лев» на чолі з Романом Віктюком, що, за рекомендацією київського критика Олени Ягодовської, Олесі було вручено спеціальний приз за кращі костюми. Незважаючи на те, що вистава брала участь у позаконкурсній програмі. Саме Савенко створила перше у Львові професійне модельне агентство, театралізована презентація якого в знаменитому Італійському дворику здивувала заїжджих з Києва, Європи і США гостей продуманістю й рідкісною розкутістю атмосфери. В манірній столиці Галичини ця розкутість межувала з ризиком — почерк, що став фірмовим для Олесі.
Її знайомство з «Голлівудом» відбулося під час однієї із вечірок забутого сьогодні журналу «Looks». Столичний клуб здавався вершиною, що манить, майже нездійсненною мрією. Тоді Київ уперше побачив скандальну колекцію костюмів від Савенко, які повторювали гіпертрофовані форми оголеного жіночого тіла. Іноземні гості вечірки зустріли показ захопленими вигуками, успіх був несподіваним і справжнім. У 1996 році, доповнивши колекцію, Олеся на свій страх і ризик представила її на помпезних перших Днях національної моди в Київській опері. Коли зі сцени зазвучала фонограма «Я милого узнаю по походочке» в жахливому виконанні Наталії Медведєвой, зал зустрів показ гробовою тишею. Але вже через мить оглушлива овація. І знов художниця отримує придуманий в ході показу приз — «за кращу авангардну колекцію» — відповідь журі на сплеск захоплення в глядацьких рядах. У Львові Олеся проводить ряд модних акцій, реакція на які — нерозуміння, а часом і агресія «мирного населення». Олеся переїжджає до Києва, працює в молодіжній програмі на «Студії 1 + 1», стає арт-директором ресторану «Шато де Флер». Її бурхливу діяльність і оригінальність мислення відмічають інвестори «Голлівуду» і запрошують арт-директором в клуб. Новим дебютом екстравагантної Савенко в «Голлівуді» стала костюмована вечірка «Від заходу до світанку», що зібрала артистичну і богемну публіку, що ніколи до цього не була в числі завсідників закладу. Незабаром Олеся стає директором і змінює концепцію клубу докорiнно. Вона їздить в Європу, вбирає прогресивні ідеї і течії тамтешньої клубної індустрії. Повністю змінивши особистий склад клубу, Савенко шукає людей виняткових: від заманеної з Одеси на посаду арт-директора Юлії Верби до знайденого в київському гей-клубі трансвестита-зірки Монро. Підіймає VIP- персон із крісел, а гарячих хлопців і дівчат провокує роздягнутися прямо на сцені.
І ось, в розпал нової популярності, відпрацювавши весь «мертвий сезон», клуб закривається. Але кирка — символ тільки початку будівництва. Через три місяці публіка побачить клуб іншим. Олеся завжди вимагає ідей, які здалися б їй ризикованими. Небезпечні ідеї — її тактика. Тому клубні завсідники чекають від неї не нового коктейль-бару, чилл-аутів і міні-кінотеатру. Чекають нового екстравагантного сюрпризу. Колись «Голлівуд» був першим професійним нічним клубом. До якої ж першості він прагне цього разу?