Перейти до основного вмісту

Інвестиціям у столицю заважають пільги на проїзд

17 листопада, 00:00

Німецький концерн «Даймлер-Крайслер» не виключає можливості співпраці з Київською мерією в сфері збирання потягів метро й ескалаторів, переобладнання аеропорту в Жулянах, модернізації Київського мотоциклетного заводу, а так само в постачанні автобусів. Про це на зустрічі з керівництвом Київської міськдержадміністрації повідомив представник правління німецького концерну Клаус Оберлендер, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Своєю чергою, заступник голови Київміськдержадміністрації Володимир Яловий розповів «Дневі», що «Київ зацікавлений у залученні інвестицій і столична влада вже зараз готова створити спільне виробництво для випуску автобусів, оскільки коштів на їх купівлю в мерії немає». Він також підкреслив, що створення подібного СП «допомогло б вирішити проблему безробіття».

У той же час заступник голови Комітету транспорту з питань технічної політики й розвитку Київської міськдержадміністрації Валерій Швидкий вважає, що численні переговори з відомими західними компаніями про спільну діяльність у транспортній галузі зараз не приведуть до бажаного результату й залишаться лише переговорами поки транспортникам не буде виділено необхідні дотації. В.Швидкий також підкреслив, що «не одна солідна компанія не виділятиме інвестиції для збиткової й неприбуткової транспортної сфери».

ДО РЕЧІ

Як повідомили «Дневі» в Київміськдержадміністрації, близько 50% автобусів столичних автопарків перебувають в непридатному для роботи стані й не виїжджають на дороги, а 80% транспорту, що ще працює, давно підлягає списанню згідно з правилами технічної безпеки. Тим часом, якщо 1998 року з міського бюджету на ремонт і амортизацію технічної бази київських автопарків було виділено 100 млн. грн., то поточного року, незважаючи на різке підвищення цін на паливо, транспортники отримали лише 44 млн. грн.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати