Перейти до основного вмісту

«Красти ешелонами» скоро не зможуть

Тому що «тягнуть» тепловози...
19 листопада, 00:00

Причому, як з’ясувалося, безгоспними вони стали ще в листопаді 1996 року. Що дивно: наш дійшлий народець підбирає все, що погано лежить. А те, про що йтиметься далі, лежало погано.

Ще два роки тому нібито з локомотивного депо міста Ясиноватая в инженерно-впроваджувальний центр «Локомотив» було направлено тепловоз. Йдеться про «нібито», тому що машина прибула без наказу Управління Донецької залізниці та інших супровідних документів, так що точну адресу відправника назвати важко. Проте тепловоз, як то мовиться, оприбуткували, як і годиться, оформили акти щодо його розукомплектування, поставивши на запасний шлях чекати своєї черги. Але жодних робіт за два роки не проводили. Не відомо, скільки він ще простояв би, якби не перевірка Управління служби безпеки та контрольно-ревізійного управління. Їхні працівники й почали з’ясовувати, кому ж належить машина, яка чимало коштує. Виявилося — нікому. ДХК «Луганськтепловоз» від неї відмовилася, Управління Донецької залізниці також не пред’являє луганчанам своїх матеріальних претензій.

Між іншим, такий самий новий двосекційний тепловоз 2ТЕ-116 коштує понад три мільйони доларів. Зважаючи на термін зношення, виявлений тепловоз — трохи менше ніж 2,5 мільйона. Цікава обставина: залізниця сьогодні відчуває гострий дефіцит машин такого класу. Проте хазяйського ставлення до наявного парку тепловозів, як з’ясувалося, немає ні з боку бідуючої залізниці, ні з боку «Луганськтепловозу», якому загрожує банкрутство. Перевіряючі підозрюють, що хтось, мабуть, хотів розпорядитися машиною з користю для своєї кишені. Проте останню крапку в загадковій історії поставлять КРУ, Управління СБУ в Луганській області та їхні колеги з Донецька.

Луганськ

№222 19.11.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»

Delimiter 468x90 ad place

Новини партнерів:

slide 7 to 10 of 8

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати