Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

«Мерседес» на газу?

Програма «Екологія транспорту»: здоров’я передбачає збитки
08 жовтня, 00:00

Минулого року розпорядженням Київської міськадміністрації було розроблено програму «Екологія транспорту», а днями відбулася презентація комунального підприємства «Екот ранс», яке безпосередньо займеться втіленням постулатів цієї програми в життя. Директор підприємства Вадим Богдан повідомив, що хоч при ДАІ існує екологічне управління, як слід свої функції воно не виконує, оскільки не має необхідного обладнання. «Екотранс» же має намір підходити до питання впритул і почне з того, що створить служби для контролю за екологічним станом автотранспорту. Це будуть розкидані всіма центральними трасами столиці пости, які подібні до постів ДАІ, оснащені необхідними приладами. На них передбачається покласти не лише каральну, але й допоміжну функцію. Якщо інспектори виявлять, що засіб пересування завдає дуже великої шкоди довкіллю, то його відправлять до майстерні «Екотрансу», де обладнають глушниками, які знижують кількість викидів до атмосфери. Щоправда, це стане можливим лише в тому випадкові, якщо транспортний засіб вже пройшов екологічну перевірку, і водій отримав відповідний талон, вартість якого буде різною для кожного автомобіля, в залежності від його марки й терміну експлуатації. В іншому випадкові його власникові доведеться платити штраф. Що, за словами В. Богдана, зможе збільшити фінансування екологічних заходів без додаткового навантаження на міський бюджет.

З цією ж метою метод «батога» застосовуватиметься й до транзитних машин, які не відповідають екологічним нормам. Для них, щоправда, ще мають намір зробити автостоянки на всіх в’їздах до міста. Тобто, якщо водій знає, що його, скажімо, КамАЗ — не зовсім екологічно чистий транспорт, але при цьому «відстібати» на кожному посту штраф він не хоче, у нього буде можливість залишити машину на стоянці, а самому пересуватися містом у громадському транспорті.

Але найболючіше питання програми пов’язане з пальним. «Екотранс» твердить, що від звичного бензину та солярки необхідно відмовлятися й дружно перейти на газ в балонах. Вважається, що саме він повністю відповідає стандарту «Євро-4», на який, щоб уникнути поголовного захворювання населення, поступово переходять усі країни. Підприємство має намір розробити схему розміщення заправок з різними видами пального й будувати АЗС, на яких можна буде придбати лише газ. А наявні «бензинові» й «соляркові» заправки дуже ретельно перевіряти на відповідність усім екологічним нормам. Щоправда, залишається одне запитаннячко: як на такі радикальні методи очищення повітря відреагують ділки бензинового бізнесу?

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати