Перейти до основного вмісту

«Система освіти стає відкритою»

Урядовці розповіли, яким бачать майбутнє навчання
27 лютого, 16:37
Фото з архіву "Дня"

Міністерство освіти і науки та Інститут модернізації змісту освіти представили стратегію «нової школи», при цьому, заявили, що вона стане фундаментом реформи освіти на 2016 рік та наступні. Заступник міністра освіти і науки України Олег Дерев’янко сказав, що уряд посприяв започаткуванню проекту незалежного оцінювання практичних знань українських школярів, який проводитиме Міжнародна програма оцінювання навчальних досягнень учнів PISA у 2018 році. Такий моніторинг допоможе отримати об’єктивне бачення якості загальної середньої освіти у порівнянні з провідними країнами світу. А представники Інституту модернізації змісту освіти з МОН презентували ініціативу «Форум громадянської освіти» на базі соціального освітнього проекту «Академія Навичок».

«Ми запропонували навчати основам громадянської освіти. Це, фактично, вперше в Україні і нам досить складно, насамперед тому, що робили все з нуля, - відзначила керівник проекту «Форум громадянської освіти» Марія БОГУСЛАВ. - Спочатку провели соціологічне дослідження та виявили, які навички та знання необхідні українцям, щоб стати свідомими та проактивними громадянами. Потім виокремили освітні цілі. Зокрема,  «Жити в європейській країні», «Брати участь у прийнятті рішень», «Стати соціальним підприємцем», «Створити ОСББ», «Ефективно протидіяти корупції», «Свідомо голосувати на виборах», «Бути фінансово грамотним», «Знати англійську мову» тощо. У підсумку, на сайті skillsacademy.com.ua  з’явилася можливість безкоштовного доступу до понад ста відео-лекцій та тестів. Також ми створили автоматичну систему «Рейтинг успішності». Тепер найактивніших слухачів можна побачити на сайті та запросити у різні проекти. Формування сталого громадянського суспільства в Україні можливо на базі освітніх інноваційних технологій».

За словами директора Інституту модернізації змісту освіти Наталії Вяткіної, важливим етапом на шляху до нової освіти є реформування складної та забюрократизованої структури при МОН, зокрема, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

«Наразі у нас створено два окремих інститути, скорочено штат працівників на 23%, введено в структуру нові унікальні відділи, що сприятимуть навчанню не тільки школярів та студентів, а й дорослих цифровій грамотності, підприємництву та новим сучасним навичкам, формуванню інноваційної структури шкільного менеджменту, - розповідає Наталія ВЯТКІНА. – Головне – тепер система освіти стає відкритою до якісних інноваційних проектів, які розробляються громадськістю, і вже ведеться робота із бізнесом, зокрема, з потужними IT-компаніями, що допомагають навчати дітей, молодь та викладачів сучасним інформаційним технологіям».

Delimiter 468x90 ad place

Новини партнерів:

slide 7 to 10 of 8

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати