У першому ряду — 500 мільйонів глядачів
Знову, після літньої відпустки до Києва повернулися «Сезони моди». Нинішньої осені їм виповнюється вісім. Утім, час біжить непомітно і з кожним новим роком і новим тижнем «Сезони...» стають, здається, навіть молодшими. Змінився підхід, з’явилася легкість ідей та витонченість модних формулювань- концепцій. Це з одного боку. З іншого — «Сезони...» стали молодшими щодо складу учасників. І головна інтрига полягає в тому, кого ж із молодих «зірочок» хвиля викине на берег, а кого підніме на гребінь хвилі, як це ще зовсім нещодавно сталося з тоді ще мало відомими Андре Таном або Оксаною Каравай. Колекції ТМ «Nota Bene & KARAVAY» вже користуються популярністю не лише у нас, але і в Росії. Відомі московські бутики «Марки» і «Бюро» зробили замовлення Оксані на її вироби класу прет-а-порте де Люкс. Її колекції брали участь у головних російських модних тижнях. Утім, на фоні багатьох учасників, Каравай виглядає ледь не ветераном вітчизняної моди.
Усього в модному тижні, який відбудеться з 1 по 5 жовтня, гості «Сезонів...» побачать 30 колекцій сезону «весна/літо — 2006». Тиждень проходитиме в новому для нього приміщенні — Міжнародному виставковому центрі АССО International. Організатори підрахували, що вживу дефіле побачать близько 19 тис. чоловік. Окрім того, враховуючи вдалий експеримент прямих трансляції «Сезонів моди» минулої весни телеканалом М1, співпрацю буде продовжено й тепер. Як відзначає організатор «Сезонів...» Ірина Данилевська, подібної практики не існує ніде в Європі. Ще однією маленькою перемогою на шляху до світового панування української моди стала угода з телеканалом «Fashion TV-Україна», який виступив міжнародним медіа-партнером. Теоретично, трансляцію з київського подіуму тепер зможуть побачити близько 500 млн. чоловік на п’яти континентах. «Ми розширюємо перший ряд», — говорить Ірина Данилевська.
Запрошеними учасниками «Сезонів...» будуть два російських дизайнери — Маша Шароєва та Аліна Герман, а також гість із не чужої нам Грузії — Автанділ Цквітінідзе. На жаль, цього разу тиждень пройде без її завсідника Віктора Анісімова. Пов’язано це з тим, що дизайнер вирішив зробити комерційну колекцію, спрямовану на більш широкі маси, і зосередився виключно на ній.