Перейти до основного вмісту

Велоквітень

Столичні активісти відкривають сезон з новими маршрутами та акціями
03 квітня, 09:09
ФОТО МИКОЛИ ТИМЧЕНКА / «День»

Нинішній квітень обіцяє бути насиченим. Київська асоціація велосипедистів уже 5 квітня, тобто цієї неділі, офіційно відкриває черговий велосезон. І не просто запрошує усіх сідати на двоколісний транспорт і їхати Києвом, а й пропонує навчити правил безпеки новачків. Такі підготовчі курси планують проводити кожної неділі, починаючи з 5 квітня аж до 27 вересня. Уже визначено місця для навчань: Контрактова площа, Хрещатик, парк «Позняки», парк «Перемога», Оболонська набережна. Зустрічатимуть бажаючих о 12-й годині. Єдина вимога до учасників — приїхати на справному велосипеді. А там вас навчать, де і як має рухатися велосипедист у місті, які правила дорожнього руху слід знати, як проїхати великі розв’язки, що означають дорожні знаки тощо.

Далі — більше. Саме у квітні минулого року АВК рахувала велосипедистів на вулицях столиці. Такий підрахунок проводили вперше. Тепер асоціація запрошує волонтерів долучитися до повторної лічби. Це запланували на 18 та 22 квітня. Рахуватимуть у 25 точках столиці. На сайті організації з’являється все більше охочих долучитися до цього. Координатор АВК Ірина Бондаренко коментує, що «метою не є порахувати усіх велосипедистів Києва, а дослідити динаміку змін у кількості та звичках велосипедистів протягом чотирьох років. Тому підрахунки проводять в один і той самий час».

Крім того, координатори асоціації весь час працюють над тим, щоб «пересадити» якомога більше киян із власних автівок чи громадського транспорту на велосипеди. Тож 16 квітня влаштовують акцію «Велосипедом на роботу». Планують рухатися колонами з різних районів Києва і зустрітися на майдані Незалежності, заодно за кавою обговорити усе-усе велосипедне.

Ще велосипедисти можуть долучитися і до розробки нових маршрутів. Цієї весни асоціація спільно з Голосіївським національним природним парком береться за розробку та маркування веломаршрутів його територією. Так, щоб вони не збігалися з екостежками та не шкодили довкіллю.

Тож плани — позитивні, активні та заряджені весною. Єдине, що засмучує, це дозвіл ДАІ на збільшення швидкості руху до 80 км/год. на деяких вулицях Києва. Минулого року було те ж саме, нібито для уникнення заторів. Та за висновками АВК, така швидкість лише на шкоду пішоходам, велосипедистам і самим водіям. І навпаки, радять обмежувати рух до 50 км/год., як це роблять у багатьох країнах Європи.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати