Перейти до основного вмісту

Восени у моді буде багатство і краса

16 червня, 00:00

Записала Ганна ШЕРЕМЕТ, «День»

Київський дизайнер Сергій Бизов їздить до Мілану мов на службу, щонайменше двічі на рік — підбирати тканини, фурнітуру тощо для своїх колекцій. У напруженому графіку зустрічей з постачальниками він неодмінно викроює час, щоб надихнутися міланськими ароматами й атмосферою, звабливою, попри виснажливу спеку, познайомитися з новими тенденціями в моді. Я попросила його поділитися свіжими італійськими враженнями і, звісно, розказати про те, що ми носитимемо у майбутньому осінньо-зимовому сезоні.

— Минулого літа міланська вулиця була суцільною сіро-чорною гамою. Цього літа від строкатості рябить в очах, мовби потрапив на карнавал. Чи, скажімо, нині у Мілані наймодніший ресторан «Касабланка», куди навідується весь бомонд. То навіть люди, вельми досвідчені у тамтешньому світському житті, не приховували подиву: такої кількості золота, діамантів, дорогих убрань звичайного буденного вечора бачити не доводилося. Якщо раніше гарним тоном вважалося не афішувати свої прибутки, то тепер — навпаки, з’явилася потреба у блиску, розкоші, красі. Невипадково у трендах знову дуже багато використовують манекенниць- блондинок, красивих.

Такі ж тенденції збережуться і в моді осіннього сезону. Скажімо, якщо у кольоровій гаммі панує повний хаос: хтось використовує все яскраве, хтось навпаки пішов у дуже спокійну гамму, хтось використовує натуральну, хтось блиск, причому багато блиску — всi. Дуже модний жовтий метал (вся фурнітура виключно металева), діамантові, перламутрові фактури — це взагалі пік сезону. Цієї осені домінуватимуть відтінки перлів. По-друге, цього сезону як ніколи мало синтетики, всуціль натуральні матеріали. Мій постачальник шкіри (це супервідома фірма, яка працює з Гуччо, з Дольче і Габано) розказав: «Я тридцять років їздив світом і намагався знайти клієнтів на шкіру. А в останні п’ять років обіг моєї фірми збільшився в десять разів». Причина цього буму ще й у тому, що натуральні матеріали, такі як шкіра і хутро, при всій незручності догляду за ними, стали більш утилітарними, подешевшали. Нині не роблять великих помпезних шуб — якісь курточки, светрики, щоб швидше оновлювати. Однак, мені здається: не може бути тривалого використання таких матеріалів. Якщо за останні кілька років із жіночого гардероба зник піджак у клітинку, то у цьому сезоні він повернувся в усіх можливих і неможливих варіантах. Восени всі ходитимуть у піджаках у стилі 80-х — з широкими плечами, плечовими накладками, повертається класичний англійський костюм, костюм від Шанель. Те ж саме і з матеріалами: тривале засилля натуральних матеріалів, а ця осінь — його епіцентр, приведе до того, що в найближчі рік-два відбудеться кардинальна зміна і виникне бум на нові незвичайні синтетичні матеріали. Наприклад, вже сьогодні актуальна імітація натурального хутра під штучний. Певно, це триватиме недовго. Сезон-два.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати