Залізниця міцніше «прив'яже» Тибет до Китаю
Китайські офіційні особи заявляють, що залізниця має подолати віковічну відсталість віддаленого гірського району, надати можливість його мешканцям повніше включитися в загальнокитайську економічну систему і у такий спосiб підвищити свій добробут. Однак деяким тибетцям ця ідея не надто подобається: вони вважають, що з уведенням в дію залізниці збільшиться приплив населення до автономного району і таким чином зменшиться частка самих тибетців, яких і так уже нині в столиці автономного району Лхасі менше половини, а в цілому в Тибеті — приблизно 60 відсотків. В іншому національному районі Китаю — Синцзяні — місцеве уйгурське населення вже стало меншістю — усього 47 відсотків. Урбанізація, побудова нових заводів та залізниць спричинила масовий наплив туди етнічних китайців. У решті національних районів Китаю власне китайців-ханьців набагато більше, аніж корінних жителів автономій.
№176 16.09.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»