Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

02 лютого, 00:00

Синхронні емісії

Збори акціонерів страхової компанії «Лідер», страхової компанії «Лідер Життя» й страхової та перестрахувальної компанії «Прометей», що входить до страхової групи «Лідер» (усі — Київ) 26 лютого розглянуть питання про збільшення статутних фондів за рахунок додаткового випуску простих іменних акцій наявного номіналу (100 грн.). Зокрема, ЗАТ «СК «Лідер» планує збільшити статутний фонд у 3,3 разу — до 50 млн. грн., ЗАТ «СК «Лідер життя» — в два рази — до 20 млн. грн., ЗАТ «СПК «Прометей» — у 4,5 разу — до 50 млн. грн.

Готується антидемпінгове мито

Міжвідомча комісія із захисних заходів у зовнішній торгівлі та митно-тарифній політиці вирішила рекомендувати уряду РФ встановити антидемпінгове мито на три роки на імпорт швелерів з України. Зокрема пропонується встановити мито в розмірі 12,3% для швелерів, що постачаються АТ «Металургійний комбінат «Азовсталь», для інших — у розмірі 17,4%. У листопаді 2003 року Мінекономрозвитку оголосило про початок розслідування стосовно демпінгового імпорту швелерів з України до Росії. Розслідування було ініційоване ВАТ «Нижньотагільський металургійний комбінат» і ВАТ «Західно-Сибірський металургійний комбінат» (обидва входять до «ЄвразХолдинг»). На частку підприємств-заявників припадає понад 60% загального обсягу виробництва аналогічного або безпосередньо конкуруючого товару в РФ.

Добровільна відставка

Регіональний директор представництва Western Union в Україні, Грузії, Вірменії та Середній Азії Пітер Гнатюк подав у відставку. Він повідомив агентству Інтерфакс-Україна, що звільнився за власним бажанням. Гнатюк зазначив, що спеціалізується на створенні нових структур, і оскільки регіональне представництво, яке він очолював, працює успішно, вважає своє завдання виконаним і збирається зайнятися новим проектом. Гнатюк очолював регіональне представництво Western Union з 2002 року.

Об’єднати зусилля в авіації

Депутат російської Держдуми, засновник і співвласник Національної резервної корпорації Олександр Лебедєв пропонує новому керівництву України створити міждержавний авіабудівний консорціум за принципами Європейського оборонного й авіакосмічного консорціуму. «Моя пропозиція така: є Харківський завод, що випускає чудовий літак Ан-148, КБ Антонова, Воронезький завод, Іллюшинське конструкторське бюро та компанія «Іллюшин-Фінанс», у якій частки приватного та державного капіталів приблизно рівні. Об’єднаймо ці комплекси порівну, за принципом: дві держави плюс приватний капітал», — сказав він в інтерв’ю тижневику «Дзеркало тижня». На його думку, консорціум міг би виробляти літак Ан-148, а частину його акцій могли б продати європейцям. «Друга пропозиція — об’єднати «Аерофлот» й «АероСвіт», знову ж, на рівних правах. Приклад: досвід із об’єднання французьких і голландських національних перевізників, які вже виграють в якості послуг», — вважає О. Лебедєв.

Продаж iз гарантією

Компанія «Лада-Транс», яка є філією корпорації «УкрАвто», у 2005 році планує продати 19580 автомобілів ВАЗ. Це майже у 2,2 разу перевищить обсяг продажу 2004 року (8935 одиниць). Філія має намір продовжувати єдину гарантійну політику щодо марки ВАЗ, введену минулого року: обслуговування по гарантії ВАЗ-21093 і ВАЗ-21099 у будь-якого дилера в мережі «УкрАвто», незалежно від місця купівлі автомобіля, і 9-місячну гарантію на запасні частини ВАЗ, незалежно від того, триває чи закінчився гарантійний термін на сам автомобіль. Окрім того, з лютого 2005 року впроваджується дворічна гарантія або 40000 км пробігу для всіх моделей ВАЗ, що продаються в рамках філії «Лада-Транс».

У новому напрямі

«Паливно-енергетична страхова компанія» входить до числа страхувальників, які отримали ліцензію Держфінпослуг на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності (ОСЦПВ) власників наземних транспортних засобів. «Далеко не всі ДТП реєструються в ДАЇ, точної статистики в країні немає, і сьогодні дуже важко розрахувати збитковість даного виду страхування. Тому багато страхових компаній прийняли рішення поки не виходити на ринок «автоцивілки», — говорить голова правління ЗАТ «ТЕСК» Ольга Зайцева. — Що ж до нашої компанії, то без страхування ОСЦПВ неможливо досягнути тих цілей, які ставлять перед нами акціонери, адже автомобільне страхування є для нас одним із пріоритетних видів, і участь в обов’язковому страхуванні дозволить нам надавати повний спектр послуг нашим клієнтам».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати