Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
Житомирське ЗАТ «Ліктрави» знайшло стратегічного інвестора
Один із найбільших у світі переробників лікарської рослинної сировини, німецька компанія Martin Bauer Group, стала одним із стратегічних інвесторів ЗАТ «Ліктрави» (Житомир) і має намір активно розвивати підприємство, повідомила Житомирська облдержадміністрація (ОДА). «У найближчих планах інвесторів — інвестування 100 мільйонів гривень у будівництво фіто-фармацевтичного цеху ЗАТ, що дозволить додатково створити понад 100 нових робочих місць», — наголошується в прес-релізі ОДА. Згідно з документом, німецька компанія підтвердила виконання умов колективного договору строком на п’ять років із збереженням усіх соціальних пільг і гарантій трудовому колективу. Представники Martin Bauer серед пріоритетів назвали нарощування обсягів виробництва «Ліктрав», модернізацію виробничого процесу й підвищення якості продукції.
До 2015 року в Одесі побудують три техкомплекси з обслуговування легкомоторних літаків
Державне підприємство «Одеське авіаційно-ремонтне підприємство «Одесавіаремсервіс» до 2014 року введе в експлуатацію три авіаційно-технічні комплекси загальною вартістю 1,553 млрд. гривень. Як повідомив начальник Головного управління економіки Одеської обладміністрації Олег Муратов, на підприємстві планується створити комплекс із виробництва авіаційно-хімічних робіт і технічного обслуговування легкомоторних літаків для сільгоспавіації, комплекс із сервісного обслуговування літаків бізнес-класу й комплекс технічного обслуговування літаків цивільної авіації та будівництва легкомоторних літаків для сільгоспавіації і бізнес-класу. За його словами, фінансування проектів буде поетапним: у 2011 році об’єм фінансування складе 416 мільйонів гривень, у 2012 — 684 мільйони гривень, у 2013 — 390 мільйонів гривень, у 2014 — 62 мільйони гривень. Введення в експлуатацію нових потужностей, згідно з програмою розвитку промисловості Одеської області на 2011 — 2014 роки, дозволить збільшити прибуток від послуг, що надаються підприємством, з 1,6 млн. гривень у 2011-му до 335 мільйонів гривень у 2014 році.
Фірташ купив черкаський «Азот»
Голова ради директорів Group DF Дмитро Фірташ став власником ВАТ «Азот» (Черкаси), повідомила прес-служба бізнесмена. «Приєднання заводу до групи активів, контрольованих Дмитром Фірташем, дозволить оптимізувати виробничо-збутову політику й запровадити уніфіковані стандарти управління підприємством, — йдеться в повідомленні Згідно з прес-релізом, сукупні потужності керованих Фірташем виробників азотних добрив складає 2,44% світових потужностей, зокрема, доля підприємств, що знаходяться в Україні, — 2,28% світових. «Інтеграція хімічної галузі України є оптимальною стратегією, яка дозволить зберегти й примножити виробничий потенціал країни. Таку ж стратегію обрали глобальні гравці на ринку добрив, які є прямими конкурентами української хімічної галузі», — підкреслюється в документі.
«Галнафтогаз» планує в 2011 році збільшити мережу АЗС на 30 — 40 станцій
ПАО «Концерн Галнафтогаз» (Львів) планує збільшити мережу автозаправних станцій на 30 — 40 станцій у 2011 році. Про це повідомив віце-президент концерну Юрій Кучабський у кулуарах Українського енергетичного форуму, організованого Інститутом Адама Сміта. В той же час віце-президент наголосив, що плани компанії можуть бути відкоректовані в разі введення Україною мита на імпорт нафтопродуктів. «Однозначно (плани розширення. — Авт.) залежать від введення мита. Якщо воно буде введено, то ми переоцінюватимемо свої плани будівництва нових АЗС», — додав він.
У олійноекстракціонний завод інвестор вкладе 523 мільйони гривень
Найбільший у світі сировинний трейдер — компанія Glencore, має намір інвестувати 523 мільйони гривень у будівництво олійноекстракціонного заводу на базі ВАТ «Любашівський елеватор» у Любашівському районі Одеської області. Компанія в даний час уже присутня в Одеській області — вона займається перевалкою зерна через Іллічівський зерновий термінал. Згідно з програмою розвитку промисловості Одеської області на 2011 — 2014 роки, потужності заводу дозволять переробляти 2,5 тис. тонн насіння соняшника, 2 тис. тонн рапсу і 1,6 тис. тонн сої. Основні інвестиції заплановано на 2011 і 2012 роки — 250 і 273 мільйони гривень відповідно.
«Томськ-Авіа» відклала укладання договору на постачання літаків Ан-140
ТОВ «Авіакомпанія «Томськ-Авіа» відклало на невизначений термін укладання договору з Харківським державним авіаційним виробничим підприємством (ХДАВП) на постачання трьох літаків Ан-140 в очікуванні державних субсидій на оновлення повітряного парку. «Від цього проекту ми не відмовилися, він як і раніше дуже цікавий нашій компанії. Але треба визнати, що при всій зацікавленості ми свідомо гальмуємо укладання конкретних домовленостей», — повідомив гендиректор «Томськ-Авіа» Микола Варганов. Він відзначив, що Ан-140 поки що виробляється в одиничних екземплярах, придбати відразу кілька машин не є можливим. «Якщо зараз ми купимо його (один літак. — Авт.), витратимо великі гроші, то немає жодних гарантій, що вдасться налагодити регулярні польоти. Від поломок ніхто не застрахований, а агрегати для нього доведеться чекати по два-три місяці», — відзначив Варганов. При цьому він зауважив, що держсубсидії вирішили б проблему оновлення застарілого повітряного парку на внутрішньорегіональних лініях. «Але поки уряд не втрутився, ми змушені відкласти реалізацію планів щодо придбання нових літаків», — додав він.
Випуск газети №:
№38, (2011)Рубрика
Економіка