Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
«Укрзалізниця» закупить британські контейнери на 47,82 мільйона гривень
Компанія Container Express Ltd (Лондон) має намір поставити Українському державному центру транспортного сервісу (УДТЦ) «Ліскі» (Київ), що входить в структуру Державної адміністрації залізничного транспорту («Укрзалізниця»), 800 універсальних контейнерів. Згідно з повідомленням у системі розкриття інформації про державні закупівлі, пропозиція британського постачальника була акцептована 26 січня. Кінцевий термін підписання договору купівлі-продажу — 25 лютого. Вартість контракту складає 47,82 мільйона гривень.
Миколаївський морський порт запустить новий зерновий термінал
Компанія Bunge (ТМ «Олейна») планує ввести в експлуатацію новий зернозаготівельний комплекс потужністю 3 мільйони тонн на рік у Миколаївському морському торговельному порту в березні 2011 року. «Будівельні роботи практично завершені. Через термінал уже пройшла пробна партія зернових», — повідомила прес-секретар Миколаївського морпорту Аліна Максимова. За її словами, об’єм інвестицій у новий термінал склав близько 40 мільйонів доларів.
Ще чотири вітчизняних трансформатора працюватимуть на російській атомній електростанції
Крупний світовий виробник трансформаторного устаткування, «Запоріжтрансформатор» (ЗТР), уклав контракт на виготовлення чотирьох трансформаторів для нового блоку Білоярської атомної електростанції, яка будується (Свердловська область, Росія). Як повідомила прес-служба ЗТР, у рамках контракту, вартість якого не розголошується, будуть поставлені блокові однофазні трансформатори 334 МВА на напругу 500 кВ. Поставки устаткування замовникові заплановані на початок 2012 року. В даний час отриманий авансовий платіж, почато виробництво. За словами генконструктора ЗТР Сергія Підлісного, йдеться в повідомленні, трансформатори для Білоярської АЕС призначені для роботи в блоці з генератором, їх особливістю стане збільшений термін експлуатації — не менше 40 років — і підвищена сейсмостійкість. «Атомна енергетика РФ на 95% обладнана блоковими трансформаторами ЗТР, і ми впевнені у продовженні співпраці», — цитує прес-служба слова начальника відділу якості ЗТР Дмитра Іванова.
Тепловики продовжують нарощувати борги перед «Газом України»
Заборгованість підприємств комунальної теплоенергетики перед компанією «Газ України» за спожитий від початку опалювального сезону 2010 — 2011 рр. (з 1 жовтня 2010 року) природний газ сягає 4,94 млрд. гривень, повідомила прес-служба компанії. Таким чином, тільки з початку 2011 року тепловики наростили свій борг за газ більш ніж на 2 мільярди гривень. Найбільші борги за спожитий від 1 жовтня 2010 року природний газ мають підприємства комунальної теплоенергетики Донецької (787 млн. грн.), Дніпропетровської (694 млн. грн.), Харківської (623 млн. грн.), Луганської (273 млн. грн.), Запорізької (269 млн. грн.), Одеської (239 млн. грн.), Львівської (201 млн. грн.), Київської (198 млн. грн.), Полтавської (157 млн. грн.), Житомирської (114 млн. грн.), Чернігівської (113 млн. грн.), Сумської (111 млн. грн.) областей та АРК (187 млн. грн.). За даними «Газу України», рівень оплати спожитого газу підприємствами-теплопостачальниками з початку поточного опалювального сезону становить усього 43%. Зокрема, за станом на 14 лютого найнижчий рівень розрахунків у підприємств ТКЕ Закарпатської (25%), Луганської (35%), Донецької (36%), Кіровоградської (37%), Житомирської (38%), Волинської (39%), Дніпропетровської (39%), Івано-Франківської областей (40%) та АР Крим (31%).
Порти розроблять програми розвитку на три роки
За дорученням першого заступника міністра інфраструктури Костянтина Єфименка державні порти розроблять трьохрічні плани по розширенню та модернізації своєї інфраструктури, йдеться у повідомленні прес-служби Міністерства. «Ми не можемо втрачати вантажопотоки через те, що склади портів завантажені або досягли граничних показників обробки вагонів за добу. Кожен порт має шукати шляхи для збільшення своїх складських площ та залізничних підходів», — наголосив перший заступник міністра інфраструктури України під час наради з керівниками галузей. Збільшення тилових площ і розширення залізничних ліній та вантажних площадок для розвантаження дозволить збільшити добову норму обробки вагонів, що, в свою чергу, покращить показники роботи портів і Укрзалізниці. До розробки планів розвитку будуть залучені залізничники та представники науково-дослідних інститутів галузі, а саме розширення буде обговорюватися з місцевими органами влади. «Ми посприяємо портам у вирішенні всіх важливих питань, адже розвиток порту має неабиякий ефект для економіки міст та регіонів, у яких вони розташовані», — підкреслив Костянтин Єфименко. Крім збільшення складських площ та розширення залізничних підходів, він доручив керівництву портів та Укрзалізниці розглянути питання розширення сортувальних станцій та під’їзних колій портів, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».
Випуск газети №:
№27, (2011)Рубрика
Економіка