Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
Вітчизняні підшипники — російським залізничникам
«Українська промислова енергетична компанія» (УПЕК, Харків) має намір створити складальне виробництво підшипників для рухомого складу залізниць у Білгородській області Росії до жовтня 2009 року. Про це повідомив президент УПЕК Анатолій Гіршфельд. «Ми розраховуємо у вересні відкрити вже складальне виробництво в Росії», — сказав він. Метою створення нового підприємства буде наближення виробництва залізничних підшипників до їхнього основного споживача, а також організація їхнього сервісу. «Ми хочемо істотно розширити свою ринкову частку в СНД, тому виробництво підшипників для залізничного транспорту в Україні згортатися не буде», — підкреслив Гіршфельд.
Новий 50-місний автобус для експорту в СНД
Корпорація «Еталон» (Київ) має намір до жовтня розробити модель міського автобуса пасажиромісткістю 50 осіб. Про це повідомив голова правління Бориспільського автомобільного заводу Олександр Остапчук. Довжина автобуса становитиме вісім метрів, він буде оснащений двигуном «Євро-3». На даний момент корпорація випускає міські автобуси пасажиромісткістю 18, 38 і 40 осіб. Крім того, Остапчук додав, що корпорація має намір експортувати ці автобуси в країни колишнього СРСР. Водночас він зазначив, що наразі тривають переговори про поставку інших моделей автобусів у інші країни.
Відвантаження замовлення «Газпрому» завершується
Один із провідних світових виробників обладнання для газової, нафтової та хімічної промисловості — Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання (НВО) ім. Фрунзе завершує відвантаження продукції на замовлення ВАТ «Газпром» на суму близько $50 мільйонів. Як повідомила прес-служба НВО, згідно з контрактом, підписаним 2008 року, для замовника виготовлено 12 газоперекачувальних агрегатів (ГПА), якими буде обладнано головну лінійну компресорну станцію на Заполярному газоконденсатному родовищі. Усі ГПА виготовлені в блоково-контейнерному виконанні зі змонтованим і обв’язаним технологічним обладнанням, приладами та датчиками автоматики, контролю загазованості та пожежі, енергоустаткуванням, кабельними розводками. Продуктивність агрегатів — 21,5 мільйона кубометрів газу на добу. У прес-службі зазначили, що фахівцям НВО вдалося домогтися більш високого показника ККД для обладнання цього типу: 86% замість 82% при ступені стиснення 1,7. ГПА такого класу виготовлені на підприємстві вперше. У прес-службі нагадали, що наразі сумське підприємство виготовляє для російської нафтогазової компанії, зокрема, ГПА для компресорної станції «Грязовецька» на Північноєвропейському газопроводі.
Нагорода за особистий внесок у зміцнення авторитету України
Голова Ради засновників міжнародної групи КНАУФ Ніколаус Кнауф нагороджений державним орденом «За заслуги» III ступеню, який йому в урочистій обстановці вручила Надзвичайний і Повноважного Посол України в Німеччині Наталя Зарудна в лютому цього року. Пан Кнауф був удостоєний високої нагороди на основі Указу Президента України Віктора Ющенка № 752/2008 від 20.08.08 за великий особистий внесок у зміцненні авторитету України в світі, а також з нагоди 17 річниці Незалежності країни. Як зауважила під час церемонії вручення Наталя Зарудна, Ніколаус Кнауф відомий в країні не лише як один із найбільших іноземних інвесторів, але й як один із найактивніших благодійників. Завдяки його ініціативі, впродовж останніх трьох років група КНАУФ виділила на благодійні цілі в Україні понад 25 мільйонів гривень. Зі свого боку Ніколаус Кнауф подякував послу за надану честь і завірив, що підприємницька діяльність компанії в Україні буде продовжена.
Банкрутство виключається?
Група компаній «Фокстрот» (Київ) не планує використати процедуру так званого фіктивного банкрутства для розв’язання проблем із заборгованістю перед кредиторами, повідомила прес-служба керівної компанії групи із посиланням на генерального директора Володимира Шульмейстера. За його словами, наразі група скорочує заборгованість перед банками, направляючи на це значну частину фінансового потоку, й утримує позитивне співвідношення між власними та позиковими коштами. «Кредити, які ми сьогодні гасимо в банках, не вимагають заміщення, тобто питання залучення нових коштів наразі не стоїть», — цитує прес-служба слова Шульмейстера. У повідомленні також говориться про нещодавно досягнуту домовленість групи з Райффайзен Банком Аваль (Київ) щодо надання гривневої кредитної лінії, однак сума кредиту не уточнюється.
Замість електричок — рейкові автобуси
Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») 2009 року має намір придбати два рейкових автобуси. Як повідомив начальник головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Олександр Іванько на прес-конференції, автобуси курсуватимуть на маршрутах Південно-Західної залізниці, експлуатаційна протяжність якої — 4 668 км. На Південно-Західній залізниці нараховується 315 станцій.
Випуск газети №:
№91, (2009)Рубрика
Економіка