Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
Чеське обладнання для вітчизняних шахт
Енергетичний холдинг ДПЕК інвестує майже 5,5 мільйона євро в гірничошахтне обладнання виробництва чеської компанії «TMachinery», повідомляється у прес-релізі компанії. Для двох шахт вугільного об’єднання «Павлоградвугілля» — «Павлоградвугілля» та «Терновська» — будуть придбані очисні комбайни та скребкові конвейєри. Це дозволить збільшити навантаження на очисний забій, знизити зольність видобувного вугілля і збільшити термін роботи обладнання. «Сьогодні в умовах профіциту вітчизняного вугілля ми ведемо активну роботу з розширення ринків збуту та збільшенню експорту. Успішне вирішення цього завдання можливе лише за умови постійного покращення якості вугілля, яке видобувається. Застосування новітніх технологій на шахтах ДПЕК дозволить нашій продукції бути конкурентноздатною на зовнішніх ринках», — наводяться в прес-релізі слова директора з видобутку та збагаченню вугілля холдингу Євгена Ромащина. У свою чергу, директор із фінансів холдингу зазначив, що впровадження закупленого обладнання в найближчій перспективі дозволить істотно знизити собівартість видобувного вугілля та підвищити продуктивність. Гірничошахтне обладнання придбане в рамках проектного фінансування. Банком-партнером ДПЕК у реалізації цього проекту виступив UniCredit Bank. Енергетичний холдинг отримав кредит терміном на п’ять років, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.
Цегла — на експорт...
ТОВ «Керамейя» (Суми) планує налагодити експортні поставки вироблюваної нею клінкерної керамічної цегли в країни Західної Європи через зниження попиту на дану продукцію на українському ринку. «Плануємо виходити в країни Західної Європи через Словаччину. Молдавія в нас розглядається на перспективу», — повідомив менеджер зовнішньоекономічної діяльності компанії Андрій Воронін. За його словами, вже досягнуто домовленості щодо експорту цегли до Казахстану й найближчим часом перші його партії будуть туди відправлені. «Відсоток експорту нами закладається 20% і більш від запланованого обсягу виробництва» — сказав Воронін.
Популярність ділового туризму зростає
Туристичний оператор Tez Tour в Україні (Київ) оголосив про посилення напрямків ділового туризму, в рамках чого компанія створила на базі старого департаменту бізнес- і корпоративних проектів новий департамент, який активно рекламуватиме послуги компанії з ділового туризму, тоді як раніше реклама цього сегменту бізнесу не велася, і старий департамент обслуговував клієнтів, які зверталися за такими послугами самостійно. «Зараз час такий, що нема чого сидіти. За клієнта варто працювати», — зазначив Андрік. За словами керівника нового департаменту Валерії Азарової, протягом 2008 року департамент бізнес- і корпоративних проектів відправив 280 груп з України на різні заходи, пов’язані з діловим туризмом. «Цього року, як ми сподіваємося, показники не будуть меншими», — зазначила вона.
Мобільний кодекс етичної конкуренції
Оператор мобільного зв’язку компанія «Український мобільний зв’язок» пропонує учасникам ринку мобільного зв’язку домовитися про етичні принципи конкуренції. Про це сказано в повідомленні оператора. «Ми переконані в необхідності розпочати процес вироблення принципів взаємодії, які стануть підтвердженням професіоналізму гравців ринку й продемонструють волю до встановлення поважного співробітництва. Впевнені, що тільки спільними зусиллями можна забезпечити цивілізований розвиток телекомунікаційної галузі України», — сказано в повідомленні. Оператор пропонує учасникам ринку приєднатися до «Кодексу етики телекомунікаційних компаній». Кодекс містить у собі певні правила, якими мають керуватися учасники ринку. Зокрема, компанії не мають використовувати методи несумлінної ринкової конкуренції, не мають проводити акцій або інших заходів, спрямованих на примус споживачів відмовлятися від послуг або продуктів конкурентів, також рекламні повідомлення операторів не мають містити помилкової інформації про продукт або послугу, порівнянь із продуктами або послугами інших гравців ринку. Пропозиції, виправлення, доповнення приймаються до 21 квітня, після чого фінальний текст буде опубліковано на сайтах галузевих видань ЗМІ і додано список усіх компаній, які офіційно приєднаються до кодексу. Раніше оператори мобільного зв’язку МТС й «Астеліт» (бренд life:)) обмінялися СПАМ-атаками. За версією МТС, вони почали СПАМ-атаку у відповідь на неетичну рекламну кампанію Life:), а також дію акції, спрямованої на переманювання абонентів. У свою чергу, Life:) стверджує, що 11 березня велика кількість абонентів одержала SMS-повідомлення, у яких пропонувалося принести в магазин МТС картку свого оператора й одержати знижку на 2 стартові пакети МТС.
Харківським «Ноям» на власний «Ковчег» не вистачає інвестицій
Інвестиційно-будівельна компанія «Макрокап девелопмент Україна» (МКДУ, Харків) призупинила будівництво бізнес-центру класу В+ «Ковчег» на перетині вулиць Клочковська й Космічна в центральній частині Харкова. Про це повідомив керівник департаменту з управління будівельними проектами Юрій Среда. «Зараз будівництво припинено. Коли плануємо відновити, поки що невідомо», — сказав він. Будівництво центру було припинено у зв’язку із кризою й зменшенням потоку інвестицій. Раніше компанія заявляла про наміри завершити будівництво «Ковчега» до 2010 року.
Випуск газети №:
№50, (2009)Рубрика
Економіка