Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

08 листопада, 00:00

Створять новий вітчизняний залізничний вагон

Одне з провідних вагонобудівних підприємств України — ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (КВБЗ, Кременчук Полтавської обл.) на початку 2009 року має намір створити дослідний зразок пасажирського вагона з подвійною гальмівною системою, повідомили в прес-службі підприємства. За її інформацією, планують випустити два таких вагони: на візках мод. 68-7047, здатний розвивати швидкість до 160 км/г і на візках мод. 68-7044, який може курсувати європейськими шляхами з швидкістю до 200 км/г. «Крюківські вагони планують експлуатувати не тільки на залізничних коліях країн СНД завширшки 1520 мм, але й у Європі, де ширина колії дещо менше — 1435 мм. У разі потреби заміна возиків вагона здійснюватиметься на прикордонних спеціалізованих пунктах. Передбачається, що випробування дослідних вагонів проходитиме паралельно в Україні та Європі», — зазначає прес-служба. Компонування гальмівного обладнання вагонобудівний завод здійснюватиме спільно з німецькою компанією Knorr-Bremse.

Очікується хороший ефект від енергозберігаючого обладнання

Найбільший український виробник шин — ЗАТ «Росава» (Біла Церква Київської обл.) — розраховує отримати річний економічний ефект від впровадження нового енергозберігаючого обладнання компанії Samsung в розмірі 10,2 мільйона гривень, повідомила прес-служба компанії. За даними компанії, після установки компресорного і насосного обладнання Samsung вже за липень-жовтень цього року економічний ефект становив 3 мільйона гривень, в тому числі в жовтні — 880,5 тисячі гривень. Енергозберігаюче обладнання встановлене в рамках модернізації підприємства, що здійснюється з метою підвищення конкурентоспроможності продукції на внутрішньому і світовому ринках. У рамках програми впровадження енергозберігаючих технологій і відповідно до контрактів між ЗАТ «Росава» і ТОВ «Компресорс Інтернешнл» встановлено три компресори, три градирні й стільки ж блоків осушувача повітря; виконано будівельно-монтажні роботи.

Знайшли інвестора для розвідки нафти й газу?

Президент кувейтської міжнародної нафтогазової компанії Global Oil Мохамед Абдул Ваахаб Хоршид констатував готовність інвестувати в нафто- і газорозвідувальні проекти України близько $200 мільйонів. Таку заяву він зробив під час зустрічі з першим віце-прем’єр-міністром України Олександром Турчиновим. Говорячи про перспективи взаємної співпраці, Турчинов наголосив, що є зацікавленість України в розвитку відносин з країнами Близького Сходу. «Уряд зробить все для забезпечення сприятливого інвестиційного клімату в країні», — сказав він.

Найбільший контейнерний термінал переповнений імпортом

На контейнерному терміналі Одеського морського торгівельного порту (ОМТП) на Карантинному молі до 5 листопада скупчилося 7,5 тисячі контейнерів з імпортним вантажем, що в 1,5 рази перевищує паспортну місткість, повідомляється на офіційному сайті ОМТП. За словами виконавчого директора оператора терміналу, компанії «ГПК-Україна» Броніслава Суходольського, які наводяться в повідомленні, темпи вивозу контейнерів скоротилися порівняно з нормою для цього періоду в 10 разів. На його думку, простій в терміналі викликано двома причинами: очікуваннями перевізників стабілізації ситуації на митниці, де останнім часом спостерігаються кадрові перестановки, і негативним впливом фінансової кризи, нестабільною ситуацією на валютному ринку, що змушує імпортерів притримувати товар на складах, щоб уникнути збитків.

Будівництво двох суден призупинено. Але замовлення йдуть...

Чорноморський суднобудівний завод (Миколаїв) призупинив будівництво двох корпусів універсальних суден для Damen Shipyards Bergum (Нідерланди). Про це повідомив журналістам виконавчий директор заводу Віталій Ільницький. «Найбільші замовлення припинено. Це два проекти для голландської компанії Damen», — повідомив Ільницький. Він пояснює це тим, що у зв’язку з фінансовою кризою під акредитиви банки перестали давати кредит для виконання замовлень. ЧСЗ використав свої внутрішні резерви, але зараз у підприємства такої можливості тимчасово немає, тому ЧСЗ запропонував замовникам перейти на прямі платежі. Після переходу на таку схему фінансування будівництво суден відновиться. Зі слів Ільницького, санкцій проти ЧСЗ замовник застосовувати не буде. «Криза світова. Ми провели переговори з замовниками, вони спокійно до цього ставляться. Незважаючи на те, що ми призупинили їхнє замовлення в будівництві, вони просять нас цього року закласти ще два однотипні судна. Криза протриває день-два, місяць, рік, півтора, потім все стане на свої місця», — сказав Ільницький.

Збільшення авіафлоту — вимога зростання ринку

Розширити власний авіаційний парк пасажирських літаків на 16 до 32 літаків до кінця 2014 року має намір авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» (Київ). Про це сказано в повідомленні прес-служби компанії. «Щоб іти в ногу з ростом ринку, ми плануємо подвоїти число пасажирських літаків протягом наступних шести років», — цитує прес-служба віце-президента МАУ з технічного обслуговування й інженерного забезпечення Олександра Саустенка. З його слів, планове збільшення флоту є необхідною умовою подальшого нарощування обсягів пасажирських перевезень і розвитку мережі маршрутів авіакомпанії. Саустенко зазначив, що програма розвитку флоту МАУ ѓрунтується на перспективах росту бізнесу авіакомпанії й необхідності постійного покращення її роботи. Зі слів прес-секретаря МАУ Євгенії Сацької, наразі флот авіакомпанії складається з 17 літаків Boeing, у тому числі 16 пасажирських літаків і один — вантажний. Крім того авіакомпанія взяла в лізинг літак Boeing 737—400. «У понеділок, 3 листопада 2008 року, новий середньомагістральний літак прибув у міжнародний державний аеропорт «Бориспіль», у якому базується авіакомпанія МАУ», — сказано в повідомленні.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати