Купувати продукти тепер можна прямо з... холодильника
Інженери представили перший інтегрований додаток для шопінгу![](/sites/default/files/main/articles/19012016/8foto.jpg)
Додаток Groceries від MasterCard було розроблено у рамках партнерства між дослідницькою лабораторією MasterCard Labs та компанією Samsung. Завдяки Groceries споживачі зможуть купувати продукти прямо з екрана нового смарт-холодильника Samsung Family Hub: обирати улюблені бренди, представлені у провідному онлайн-магазині продовольчих товарів FreshDirect та найбільшій мережі супермаркетів у США ShopRite, яка об’єднує понад 250 магазинів на північному сході країни.
Розраховуватися за товар дуже просто: на вбудованому сенсорному екрані потрібно лише обрати продукт і підтвердити покупку PIN-кодом. До сплати приймають будь-які кредитні або дебетові картки MasterCard, емітовані у США.
Більше того, кошик покупок у додатку Groceries також матиме здатність запам’ятовувати купівельні звички родини та надавати власникам персоналізовані пропозиції з різних торгових точок. 2016 року завдяки партнерству між MasterCard та компанією MyWebGrocer, яка забезпечує технологічними розробками з електронної комерції та цифрового маркетингу понад 130 продовольчих магазинів по всьому світу та понад 500 великих брендів споживчих товарів, до сервісу будуть підключені нові інтернет-магазини продуктів харчування в різних країнах. Розробники також планують інтегрувати в смарт-холодильники рецепти і відео.
Компанія MasterCard розробила супутній мобільний додаток до Groceries, завдяки якому всі члени сім’ї зможуть доповнювати та змінювати список покупок. Крім того, він передбачає можливість сканувати штрих-коди продуктів, щоб вони автоматично потрапляли у віртуальний кошик.
«У світі, де кожен пристрій — від мобільного телефону і до холодильника — підключений до Інтернету, змінюються шляхи взаємодії споживачів з улюбленими брендами, — говорить Бетті ДеВіта, комерційний директор MasterCard Labs. — Ми створюємо захоплюючий, безпечний та досконалий досвід покупок для споживачів, які використовують різні канали та пристрої, і таким чином продовжуємо усувати бар’єри між тим, як ми робимо покупки та як їх оплачуємо».
У рамках своєї програми Commerce for Every Device, що діє з жовтня 2015 року, MasterCard також продовжує перетворювати будь-які предмети на платіжні. На Consumer Electronics Show компанія повідомила про старт партнерства зі стартапом Coin. Разом вони впровадять платежі MasterCard у широкому асортименті фітнес-браслетів, старт-годинників, а також інших предметів одягу та аксесуарів, які можна носити.